در پایان رقابت‌های فجرکاپ؛

نشست توسعه بدمینتون آسیا به میزبانی ایران برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۶:۲۸
کد خبر: ۸۰۰۸۵۱
نشست توسعه بدمینتون آسیا به میزبانی ایران برگزار می‌شود
در پایان رقابت های بدمینتون فجرکاپ نشست توسعه بدمینتون آسیا به میزبانی ایران برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست توسعه بدمینتون آسیا روز نوزدهم بهمن ماه سال جاری و بعد از بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجرکاپ ایران با حضور مسوولان این کمیته در تهران برگزار می شود.

این نشست با حضور موسی رییس کمیته توسعه بدمینتون آسیا از مالدیو، مهدی انوری معان توسعه بدمینتون آسیا از ایران، تانا بالان مدیر اجرایی بدمینتون آسیا از مالزی و اعضای این کمیته از کشورهای هند، اندونزی و ایران (فریبا مددی) برگزار خواهد شد.

برگزاری این نشست به تقاضای محمدرضا پوریا رییس فدراسیون ایران بود که در اجلاس بدمینتون آسیا در سال گذشته میلادی (۲۰۱۸) در مالزی برگزار شد، اتخاذ گردید که با این پیشنهاد، فدراسیون بدمینتون آسیا موافقت نمود. این نشست با هماهنگی فدراسیون بدمینتون ایران و آسیا است.

در نشست کمیته توسعه بدمینتون آسیا در تهران، توسعه بدمینتون این رشته در سطح آسیا مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و برنامه ریزی در رابطه با پیشرفت این رشته ورزشی انجام خواهد شد.

برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجرکاپ ایران و برگزاری نشست کمیته توسعه بدمینتون آسیا در تهران دو رویداد مهم ورزشی است که از سوی فدراسیون بدمینتون ایران در سال جاری برگزار می شود.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در روزهای پانزدهم لغایت هجدهم بهمن ماه سال جاری با حضور بازیکنان ۳۳ کشور و با جوایز ۲۵ هزار دلاری در شهرستان کرج برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز