سید مصطفی ذوالقدر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رشد ورزش ایران پس از انقلاب اسلامی چشمگیر است/ در بحث زیرساختی به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۷:۱۳:۱۸
کد خبر: ۸۰۱۰۵۰
رشد ورزش ایران پس از انقلاب اسلامی چشمگیر است/ در بحث زیرساختی به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم
نماینده مردم میناب گفت معتقد است در بحث ورزش همگانی در حال حاضر ما در اکثر شهرستان‌ها سالن‌های سرپوشیده برای ورزش جوانان و سایر اقشار داریم و این نشان می‌دهد که ورزش در بحث زیرساختی توانسته به خوبی گسترش پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمصطفی ذوالقدر، نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی، پیرامون رشد ورزش در چهار دهه گذشته به خبرنگار برنا گفت: ورزش یکی از مهمترین مولفه‌های سلامت در هر جامعی است و با موضوع نشاط و شادابی و طول عمر افراد رابطه مستقیمی دارد، به طور کلی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ورزش ایران رشد بسیار خوبی داشته است.

وی در ادامه افزود: در بحث ورزش همگانی در حال حاضر در اکثر شهرستان‌ها سالن‌های سرپوشیده برای ورزش جوانان و سایر اقشار داریم و این نشان می‌دهد که ورزش در بحث زیرساختی توانسته به خوبی گسترش پیدا کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشراه به رشد ورزش قهرمانی خاطر نشان کرد: کسب مدال‌های مختلف در میادین بین‌المللی و بازی‌های مهمی مثل المپیک و المپیک آسیایی نشان‌دهنده توسعه ورزش قهرمانی در کشور است، همچنین ما در دو بخش ورزش معلولان و جانبازان و همچنین ورزش بانوان به دست آوردهای ارزشمندی دست پیدا کردیم به گونه‌ای که بانوان کشورمان با رعایت حجاب اسلامی در بالاترین سطح ورزش مدال می گیرند. در ورزش معلولان نیز ما در سطح قاره کهن به عنوان سومی دست پیدا کردیم و این عنوان مهم نشان‌دهنده گسترش ورزش قهرمانی در این قشر از جامعه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز