حسین کعبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عراق به خوبی شاگردان کی‌روش را آنالیز کرده بود/ بیرانوند اگر نبود دروازه ایران باز می‌شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۱:۰۲:۱۵
کد خبر: ۸۰۱۱۱۳
عراق به خوبی شاگردان کی‌روش را آنالیز کرده بود/ بیرانوند اگر نبود دروازه ایران باز می‌شد
بازیکن اسبق تیم ملی ایران، گفت: اگر بیرانوند توپ را از طاق دروازه بیرون نکشیده بود، شک نکنید که گل را دریافت کرده بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین کعبی، بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان درباره دیدار ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: بازی که همه انتظار داشتند را امشب از تیم ملی ندیدیم. شاگردان کی‌روش نتوانستند بر روی دروازه حریف موقعیت خطرناکی را ایجاد کنند. بازیکنان تیم ملی کشورمان برای آنکه صدر جدول را از دست ندهند استرس داشتند و نتوانستند بر روی دروازه حریف موقعیت گل ایجاد کنند.

وی ادامه داد: اگر بیرانوند توپ را از طاق دروازه بیرون نکشیده بود، شک نکنید که گل را دریافت کرده بودیم. خداروشکر که این دیدار با تساوی به پایان رسید. روز فوتبالی ما نبود و بازی خوبی از بازیکنان تیم ملی ایران شاهد نبودیم. علیرغم بازیکنان خوبی که در تیم ملی داریم انتظار است که در بازی‌ها خوب ظاهر شویم. 

کعبی با اشاره به اینکه نباید ایران را با تیم‌های ضعیف مقایسه کنیم، افزود: دو بازی بردیم اما حریفان قدری نبودند  باید تیم ملی با تیم‌های قدرتموند جام همانند عربستان، کره و ژاپن مقایسه شوند تا بازی خوبی در زمین داشته باشیم. در جام جهانی مقابل تیم‌های قدرتمند بازی کردیم و محک خوبی هم خوریدم اما بعضی از کارشناسان فقط انتظارات را از تیم ملی افزایش می‌دهند و فشارها را بر روی تیم ملی بیشتر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران فوتبال را به خوبی می‌فهمند، اضافه کرد: تیم خوبی داریم اما با دو بازی مقابل یمن و ویتنام شروع نکنیم به تعریف های زیادی که اگر در بازی نتیجه نگرفتیم فشارها بر روی کادرفنی و تیم ملی بیشتر شود. مهره‌هایی داریم که هر مربی آرزو داشتن آنها را دارد.

کعبی درباره بحث‌های کارشناسی در رسانه‌های تصویری، گفت: پیش از دیدار ایران و عراق در بحث‌های کارشناسی اعلام کردند که از دقیقه 60 تیم ملی عراق از لحاظ بدنی کم می‌آورد در صورتی که این طور نیست عرب‌ها بسیار باهوش هستند و بازی ایران را به خوبی می‌شناسند این تاکتیک تیم ملی عراق بود. آنها می‌دانند ما فقط از سانتر و ضربه سرهای طارمی و آزمون به گل می‌رسیم که امشب اجازه ندادن مهاجمان ما موقعیت گلزنی داشته باشند. مطمئن باشید ایران به فینال می‌رسد در غیر این صورت با حذف ایران در جام ملت‌ها باید سکوت مطلق کرد زیرا هر آنچه که تیم ملی ایران بخواهد در اختیار این تیم قرار دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز