امیدوارم در بازی‌های بعد شرایط بهتری داشته باشم؛

جهانبخش: عراق، غیرفوتبالی بازی کرد/ همین که صدر جدول هستیم خوب است

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۱:۲۹:۱۳
کد خبر: ۸۰۱۱۱۸
جهانبخش: عراق، غیرفوتبالی بازی کرد/ همین که صدر جدول هستیم خوب است
بازیکن تیم ملی ایران گفت: داوری خوب بود، البته چند صحنه ۵۰-۵۰ را برای آنها سوت زد اما در مجموع داوری خوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی با عراق گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم چون تجربه بازی با عراق را داشتیم.آنها به دنبال جنگ روانی بودند تا بازی ما را خراب کنند. هدف ما چیز دیگری بود اما عراق نسبتا غیر فوتبالی بازی کرد و اجازه نداد ما بازی خودمان را انجام دهیم اما خدا را شکر که ما صدرنشین از این مرحله بالا آمدیم. حق ما امروز ۳ امتیاز بود و اگر آن طور که پیش بینی کرده بودیم همه چیز پیش می‌رفت امروز با ۹ امتیاز بازی های این مرحله را تمام کرده بودیم. همین که صدر جدول هستیم خوب است و امیدوارم قرعه خوبی در مرحله بعد نصیب ما شود.

وی درباره وضعیت خودش و اینکه به نظر می‌رسد ۱۰۰ درصد آماده نیست تصریح کرد: اولین بازی من بعد از مصدومیت ۲ ماهه بود. تلاش کردم زود برگردم و بازی سختی از نظر فیزیکی و فوتبالی به من خورد اما از کادرفنی تیم ملی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند تا بعد از این همه مدت بازی کنم. امیدوارم در بازی‌های بعد شرایط بهتری داشته باشم. 

جهانبخش در خصوص داوری بازی هم افزود: داوری خوب بود، البته چند صحنه ۵۰-۵۰ را برای آنها سوت زد اما در مجموع داوری خوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

بازیکن تیم ملی درباره تعویضش و اینکه این موضوع فنی بود یا بخاطر مصدومیت انجام شد ادامه داد: نه مشکل مصدومیت نداشتم. با تشخیص کادرفنی این تعویض انجام شد و آنها صلاح دیدند که بازیکنان دیگر هم بازی کنند.

نظر شما