با اعلام داورزنی؛

پاداش مرحله اول تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا پرداخت شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۲۳:۱۰
کد خبر: ۸۰۱۱۴۸
پاداش مرحله اول تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا پرداخت شد
محمدرضا داورزنی گفت: انتظار بهترین نتیجه ممکن را از تیم ملی ایران در آسیا داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی در جمع مسئولان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با تقدیر از موفقیت های تیم ایران در  دور  اول جام ملته ای آسیا گفت: شما نمایندگان محبوب ورزش ایران در این رویداد مهم آسیایی هستید و ایرانیان علاقمندان بسیاری در کشور و جای جای جهان پیگیر نتایج تیم ملی ایران هستند. 

او افزود: به اینجا آمده ام که از نزدیک از تلاش های فدراسیون فوتبال و سرمربی پرتلاش و کادر فنی و بازیکنان ارزشمند تیم ملی تشکر کنم. تیم ملی ایران مورد حمایت کشور، مردم و دولت است و انتظار همه از این تیم و سرمربی موفق آن ادامه روند موفقیت هاست وامیدوارم مانند گذشته  بتواند دل مردم را شاد کند و بهترین نتیجه ممکن را در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران  به ارمغان آورد. 

در این نشست که بعد از بازی ایران و عراق در هتل اقامت تیم ایران برگزار شد، محمدرضا داورزنی گفت: امشب اینجا هستم تا مطابق وعده ای که داده بودیم پاداش صعود تیم ملی از مرحله نخست را که با پیگیری های دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و موافقت آقای جهانگیری معاون اول محترم رییس جمهور آماده شد در اختیار سرپرست تیم قرار بدهم و امیدوارم شاهد ادامه روند موفقیت های تیم ایران باشیم. 

در این دیدار یک ساعته کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران نیز  توضیحاتی درباره ادامه راه و شرایط تیم ملی ایران ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز