حسین کاظمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی فوتبال ایران برای حریفانش برنامه خاصی دارد/ تیم‌های همیشگی به مراحل پایانی جام ملت‌های آسیا می‌رسند!

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۲:۱۶
کد خبر: ۸۰۱۲۷۱
تیم ملی فوتبال ایران برای حریفانش برنامه خاصی دارد/ تیم‌های همیشگی به مراحل پایانی جام ملت‌های آسیا می‌رسند!
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای جذابیت بیشتر در این جام شرایطی ایجاد شد تا تیم‌های ضعیف هم حضور داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین کاظمی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار ایران و عراق در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: هر دو تیم در این دیدار استرس بسیاری داشتند و بازی تماشاگرپسندی از دو تیم شاهد نبودیم. ایران در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت و بازی شب گذشته بسیار فیزیکی بود.

وی ادامه داد: هر دو تیم برای رسیدن به سرگروهی با یکدیگر می‌جنگیدند و برای همین بازی بیشتر درگیرانه پیگیری شد. باتوجه به اینکه کی‌روش در سه بازی اخیر با ترکیب مختلف به بازی رفت معتقدم این مربی نمی‌خواهد خیلی زود دستش را رو کند و برای تیم‌های جدی‌تر راهکارهای بهتری خواهد داشت. 

کاظمی با اشاره به اینکه بر اساس حرف‌های سرمربی تیم ملی، بازی به بازی روند تیم‌ها بهتر خواهد شد، اضافه کرد: تیم ملی برای هر کدام از حریفان خود تاکتیک خاصی خواهد داشت و حریف قوی و ضعیف برای کادرفنی ایران فرقی ندارند زیرا تیم ملی کشورمان با برنامه راهی میدان می‌شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره جذابیت‌های جام ملت‌های آسیا به میزبانی امارات نسبت به گذشته، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جذابیت بیشتر در این جام تیم‌ها، شرایطی ایجاد کرد تا تیم‌های ضعیف هم حضور داشته باشند تا بازی‌ها پرگل تر و جذاب تر شوند اما در ادامه همان تیم‌های قدرتمند به مراحل نیمه نهایی می‌رسند. معتقدم ایران، عراق، کره جنوبی و ژاپن تیم‌هایی هستند که به مراحل پایانی جام ملت‌های آسیا 2019 می‌رسند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز