رامین طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

توسعه ورزش قهرمانی یکی از اهداف مهم فدراسیون بسکتبال است/ در جذب اسپانسر موفق عمل کردیم

۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۰۶:۳۶:۰۷
کد خبر: ۸۰۱۲۸۶
توسعه ورزش قهرمانی یکی از اهداف مهم فدراسیون بسکتبال است/ در جذب اسپانسر موفق عمل کردیم
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: معتقدم در این زمان اندک در جذب اسپانسر هم خوب عمل کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال، درباره عملکرد یک ساله خود در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در طول این یک سال در چند بخش فعالیت‌مان را شروع کردیم. توسعه ورزش قهرمانی یکی از اهداف مهم فدراسیون است که خوشبختانه توانستیم مسابقات برون مرزی را به آن اضافه کنیم تا ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران و کادر فنی تیم‌ها شود. خوشبختانه امسال اعزام‌های خوبی چه درحوزه بانوان و چه در حوزه مردان آن هم در دو بخش سه نفره و پنج نفره داشتیم.

وی ادامه داد: مکان فدراسیون را تغییر دادیم تا در جایی باشیم که در خور شان بسکتبال کشورمان باشد. کمیته‌ها را سر و سامان دادیم و بخشی از بدهی‌ها را تسویه کردیم. در مجموع عملکرد نسبتا مطلوبی داشتیم و قطعا در آینده برنامه‌های بیشتری را جهت توسعه این رشته مردمی انجام خواهیم داد.

طباطبایی درخصوص جذب اسپانسر و تامین بخشی از منابع مالی فدراسیون نیز اظهار کرد: معتقدم در این زمان اندک در جذب اسپانسر هم خوب عمل کردیم و در واقع این موضوع یکی دیگر از اهداف مهم فدراسیون است. نباید فراموش کنیم که مشکلات مالی در این وضعیت اقتصادی گریبان گیر اکثر رشته های ورزشی است و فقط شامل حال بسکتبال نمی‌شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان درخصوص راه اندازی سامانه ملی بسکتبال نیز اضافه کرد: داشتن آمار و اطلاعات به روز از ورزشکاران، مربیان و داوران اهمیت زیادی دارد که خوشبختانه از طریق این سامانه این اطلاعات به خوبی در اختیار علاقه مندان به بسکتبال قرار می‌گیرد. این سامانه در حال حاضر 8000 عضو دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز