افشین داوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازگشت خوش‌خبر هنوز قطعی نیست/ برای موفقیت نیاز به کمک خانواده والیبال داریم/ انتخاب سرپرست باتجربه یکی از اولویت‌های ما است

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۵:۴۸:۳۹
کد خبر: ۸۰۱۳۴۰
بازگشت خوش‌خبر هنوز قطعی نیست/ برای موفقیت نیاز به کمک خانواده والیبال داریم/ انتخاب سرپرست باتجربه یکی از اولویت‌های ما است
سرپرست فدراسیون والیبال کشور گفت: امیدوارم بتوانیم به یک تعامل خوبی برسیم و از توانایی تمام افرادی که شایستگی حضور در تیم ملی را دارند که آقای خوش‌خبر هم یکی از آن‌هاست بهره ببریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال، درباره بازگشت مجدد امیر خوش‌خبر به تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازگشت آقای خوش‌ خبر هنوز قطعی نیست ولی ممکن است یکی از گزینه‌ها باشد. بالاخره شخصی بودند که سال‌ها کنار تیم بودند و فدراسیون و نظام جمهوری اسلامی ایران 13 سال روی آن سرمایه‌گذاری کردند. البته عملکرد آقای خوش‌خبر بسیار درخشان و قابل قبول است و از طرفی کولاکوویچ هم مشتاق حضور ایشان در کادر فنی تیم ملی هستند.

وی ادامه داد: بنده معتقدم فردی بسیار با تجربه و آگاه به مسائل والیبال هستند. البته این موضوعی است که مورد تایید اکثر اهالی والیبال است. امیدوارم بتوانیم به یک تعامل خوبی برسیم و از توانایی تمام افرادی که شایستگی حضور در تیم ملی را دارند که آقای خوش‌خبر هم یکی از آن‌هاست، بهره ببریم.

داوری اضافه کرد: والیبال فرصت بسیار کوتاهی تا المپیک 2020 دارد. بنابراین طبق جلساتی که با کولاکوویچ برگزار کردیم قرار شد کارهای آماده‌سازی تیم را هرچه زودترشروع کنیم و برنامه‌ریزی‌های لازم را به خوبی انجام دهیم. برای حضور در چنین رقابت مهمی نیاز به کمک خانواده والیبال داریم. بدون شک انتخاب یک سرپرست باتجربه و فنی نیز یکی از نیازهای اصلی تیم ملی است و تلاش می‌کنیم هرچه زودتر تکلیف این موضوع را نیز روشن کنیم.

سرپرست فدراسیون والیبال درپایان درمورد بلاتکلیفی فدراسیون و برگزاری مجمع در سال آینده نیز گفت: این موضوع را بنده هنوز از زبان شخص وزیر نشنیدم ولی در برخی رسانه‌ها در این مورد مطالبی خواندم. بدون شک استارت این کار اگر از همین امروز هم زده شود قطعا ادامه روند کار به سال آینده موکول خواهد شد. پروسه زمانی ثبت‌نام 10 روز کاری است، از طرفی طبق روال قانون باید بحث صلاحیت‌ها مورد بررسی قرار بگیرد همه این کارها نزدیک به 50 روز زمان می‌برد بنابراین خود به خود این انتخابات بر اساس روال قانونی به سال آینده موکول می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز