مى‌خواهیم در هر دو بازى باقیمانده پیروز باشیم؛

کرانچار: کویت برابر ما انگیزه‌هاى متفاوتى دارد

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۳:۰۷
کد خبر: ۸۰۱۳۶۲
کرانچار: کویت برابر ما انگیزه‌هاى متفاوتى دارد
سرمربى تیم ملى فوتبال امید معتقد است دیدار این تیم با کویت براى هر دو تیم اهمیت ویژه اى دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زلاتکو کرانچار درخصوص بازى فردا تیم ملى امید برابر کویت گفت: ما در مسابقه اول برابر تاجیکستان نتیجه خوبى به دست نیاوردیم و به همین دلیل در دو بازى باقیمانده باید به دنبال پیروزى مقابل کویت و قطر باشیم.

سرمربى تیم ملى فوتبال امید اضافه کرد: کویت کشورى است که تجربه تعلیق را داشته و بعد از آن تیم المپیکشان اولین بازى را مقابل ما انجام میدهد. طبیعتا انگیزه هاى زیاد و متفاوتى دارند همچنین به دنبال کسب نتیجه مناسب مقابل ما هستند. از سوى دیگر نتیجه گرفتن براى ما هم مهم شده و به همین دلیل این مسابقه براى هر دو تیم اهمیت ویژه اى دارد.

کرانچار درخصوص غیبت تعدادى از بازیکنانش در این بازى گفت: خدابنده لو به دلیل مصدومیت در این سفر حضور ندارد. رزاق پور هم به دلیل گزیدگى یک حشره متاسفانه از ناحیه مچ پا دچار مشکل شد و فعلا نمى تواند بازى کند. تعدادى از بازیکنان ما هم دچار یک ویروس مشابه هستند مثل مسلمى پور ، مهدى خانى و ساکى. طبیعتا دچار محدودیت هایى هستیم اما جایگزین هاى لازم را در اختیار داریم. به دنبال ارائه یک بازى خوب و کسب نتیجه مناسب در هر دو مسابقه پیش رو خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز