علی‌اصغر مدیرروستا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی با عراق بیشتر احساسی بود/ تیمی که به دنبال قهرمانی است فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کند/ می‌توانیم به فینال برویم

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۶:۲۱:۳۷
کد خبر: ۸۰۱۵۳۸
بازی با عراق بیشتر احساسی بود/ تیمی که به دنبال قهرمانی است فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کند/ می‌توانیم به فینال برویم
مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما در این بازی‌ها به دنبال قهرمانی هستیم و تیمی که قهرمانی می‌خواهد نباید برایش فرق کند، مقابل چه تیمی بازی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی‌اصغر مدیرروستا، ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران، درباره آخرین وضعیت تیم ملی و بازی آخر این تیم مقابل عراق به خبرنگار برنا گفت: به نظر من در بازی عراق، بازیکنان ما فوتبال احساسی را به نمایش گذاشتند تا یک فوتبال منطقی، البته دو تیم احساسی بودند و در زمین بیشتر جنگ فیزیکی بود تا جنگ تاکتیکی و به هرحال ما به آنچه که می خواستیم دست پیدا کردیم و به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی شدیم.

وی درباره بازی ملی‌پوشان در مرحله یک هشتم نهایی مقابل عمان اظهار داشت: در این بازی‌ها به دنبال قهرمانی هستیم و تیمی که قهرمانی می‌خواهد نباید برایش فرق کند مقابل چه تیمی بازی می‌کند. بی‌شک در حال حاضر عمانی‌ها هستند که به‌دنبال دور کردن استرس بازی مقابل تیم ما از خودشان هستند، البته این بدان معنا نیست که حریف را دست‌کم بگیریم. باید ضمن احترام به حریف که تا این مرحله بالا آمده با تمام قدرت در زمین حاضر شویم و اتفاقا بردن تیم‌هایی که خود را در آن بازی از پیش برنده بدانیم بسیار سخت است.

مهاجم اسبق تیم ملی ادامه داد: از این مرحله به بعد نقش آنالیز حریف بسیار مهمتر است و من مطمئن هستم با آنالیز خوبی که کادر فنی انجام خواهد داد، می‌توانیم عمان را با اقتدار از پیش رو برداریم چراکه ما تیم برتر آسیا هستیم.

وی درباره حریفان بعدی تیم ملی در بازی‌های آینده عنوان کرد: اصولاتیم‌های غرب آسیا مثل عربستان به دلیل حواشی و جنگ روانی که درون زمین ایجاد می‌کنند، حریفان سرسخت‌تری نسبت به تیم‌های شرق آسیا هستند و فکر می‌کنم در این دوره با توجه به قرعه‌ای که جلوی ما هست بتوانیم بسیار راحت به فینال برویم و به امید خدا قهرمان شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز