سعید مراغه‌چیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه باید از تیم ملی حمایت کنیم/ راه سختی تا نیمه نهایی نداریم

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۵:۱۵:۲۸
کد خبر: ۸۰۱۵۴۱
همه باید از تیم ملی حمایت کنیم/ راه سختی تا نیمه نهایی نداریم
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: معتقدم تیم ملی راه سختی تا نیمه نهایی ندارد و بچه‌ها می‌توانند به راحتی در میان چهار تیم باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره آخرین وضعیت تیم ملی و بازی مقابل عراق به خبرنگار برنا گفت: در بازی عراق دو نیمه متفاوت داشتیم، در نیمه اول ما کاملا سوار بازی بودیم و یکی، دو موقعیت خوب خلق کردیم، اما در نیمه دوم عراق بهتر از ما بود. واقعیت این است که در جنگ‌های تن به تن و در سر زدن نیمه دوم عراق از ما سرتر بود و اگر بازی 5 دقیقه دیگر ادامه داشت امکان اینکه ما گل بخوریم وجود داشت و در یکی، دو موقعیت هم بیرانوند خیلی خوب بود.

وی افزود: در نیمه دوم همانگونه بازی کردیم که مقابل پرتغال و اسپانیا بازی کردیم و به نظر من عراق تیمی نیست که بخواهیم مقابل آن دفاعی بازی کنیم، به هرحال بازی با عراق تمام شده و ما حالا یک بازی مهم مقابل عمان داریم.

پیشکسوت استقلال و تیم ملی درباره بازی مقابل عمان اظهار داشت: در این مرحله تیم ضعیف وجود ندارد، شاید شما بگویید عمان تیم سوم گروه شده، اما اگر بخواهیم تیمی را دست‌کم بگیریم آن وقت است که اشتباه کرده‌ایم و عمان را نیز نباید دست‌کم بگیریم. بنده معتقدم تیم ملی راه سختی تا نیمه نهایی ندارد و بچه‌ها می‌توانند براحتی در میان چهار تیم باشند.

مراغه‌چیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: بنده معتقدم برای انتقاد از عملکرد تک‌تک افراد تیم ملی وقت وجود دارد، در وضعیت فعلی همه ما باید از تیم ملی حمایت کنیم و شما شک نداشته باشید که حمایت از تیم ملی باعث خواهد شد این تیم راحت‌تر قهرمان آسیا شود. ما چندین سال است که در صدر رده‌بندی آسیا قرار داریم و حالا هم می‌خواهیم در یک تورنمنت آن را به همه تیم‌های قاره کهن ثابت کنیم و بهترین کاری که از طرف ما بر می‌آید فرستادن انرژی مثبت برای تیم است. مطمئنم غیرت و تعصب ایرانی در کنار درست پیاده کردن تفکرات کادر فنی می‌تواند ما را به قهرمانی در آسیا برساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز