مژگان خدادادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

انتظارات از تیم ملی بسکتبال سه‌به‌سه بانوان زیاد است/ بازی با نفتی‌ها راحت نخواهد بود

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۹:۲۲
کد خبر: ۸۰۱۶۴۱
انتظارات از تیم ملی بسکتبال سه‌به‌سه بانوان زیاد است/ بازی با نفتی‌ها راحت نخواهد بود
عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: در حال حاضر انتظارات از تیم ملی سه به سه بانوان زیاد است، چون برخی معتقد هستند این تیم دائم در اردو حضور دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مژگان خدادادی، عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان، درباره وضعیت اردوهای تیم ملی بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: اردوهای تیم ملی از 23 دی ماه شروع شد که به مدت سه روز هم ادامه داشت. خوشبختانه شرایط اردوها در اکثر مواقع خوب است. این دوره هم وضعیت خوبی داشتیم و تمرینات خوبی را سپری کردیم.

وی اضافه کرد: حضور در مسابقات جهانی بسکتبال سه به سه در رده بزرگسالان در آمستردام و شرکت در مسابقات جام جهانی زیر 23 سال رویدادهای پیش رویی است که قرار است در سال جدید اعزام شویم.

خدادادی درمورد میزان آمادگی خود برای حضور در مسابقات اظهار کرد: آمادگی بچه‌ها فوق‌العاده‌ است چون اکثر بازیکنان درگیر مسابقات لیگ هستند، در این اردوها نیز با این که زمان اندکی داشت ولی تمرینان خوبی را انجام دادیم.

وی افزود: در حال حاضر انتظارات از تیم ملی سه به سه بانوان زیاد است، چون برخی معتقد هستند این تیم دائم در اردو حضور دارد. به نظر من حضور در اردوهای داخلی ملاک خوبی برای کسب عنوان در مسابقات جهانی نیست. چون سطح این رقابت‌ها بسیار بالاست و حتما باید در مسابقات زیادی شرکت کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

بازیکن تیم نامی‌نو در پایان درخصوص بازی نفت آبادان گفت: در پلی آف قرار است به مصاف نفت آبادن که تیم بسیار خوبی است برویم. قطعا بازی آسانی نخواهد بود و تلاش خواهیم کرد بهترین نتیجه را کسب و به دور بعد صعود کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز