جهانبخش به مراقبت نیاز دارد؛

کی‌روش: از این به بعد نتایج مرحله گروهی مهم نیست/ باید با انگیزه و تمرکز بالا کارمان را انجام بدهیم

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۰:۵۳
کد خبر: ۸۰۱۹۸۶
کی‌روش: از این به بعد نتایج مرحله گروهی مهم نیست/ باید با انگیزه و تمرکز بالا کارمان را انجام بدهیم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نتیجه بازی فردا ۵۰ - ۵۰ است و هر تیمی عملکرد خوبی داشته باشد مطمئنا برنده خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران با عمان در جام ملت های آسیا که بعدازظهر امروز در ابوظبی برگزار شد، گفت: عمان تیم خیلی خوبی است. از این به بعد نتایج مرحله گروهی مهم نیست. ۱۶ تیم بازی های سختی را پشت سر خواهند گذاشت.  این تیم آماده سازی خوبی داشته است. از ۲۴ بازی قبلی، ۱۵ تا ۱۶ پیروزی داشته اند. تقریبا تمام بازی های آنها را مخصوصا سه بازی قبلی آنها را دیده ایم. نتیجه بازی فردا ۵۰ - ۵۰ است و هر تیمی عملکرد خوبی داشته باشد مطمئنا برنده خواهد بود.

یک خبرنگار آلمانی از کی روش درباره بزرگترین تغییراتی که در فوتبال ایران ایجاد کرده است و اینکه چه تدابیری دارد تا ایران همچنان در سطح اول آسیا بماند، سئوال پرسید. سرمربی تیم ملی گفت: اگر بخواهیم راجع به روند فوتبال ایران صحبت کنیم و یا اتفاقاتی که رخ داده است، می تواند جالب باشد ولی نه برای امروز چون فردا یک بازی داریم و تمرکزمان باید روی این بازی باشد. گروهی از بازیکنان و میلیون ها هوادار داریم. تیم عمان هم همینطور. بازی فردا مسابقه خاصی است ولی احساساتی بودن این مسابقه می تواند تاثیرگذار باشد. جام ملت های واقعی تازه شروع می شود. از فردا همه چیز برای برنده است و هیچ چیز برای بازنده. هیچ جای افسوس نداریم. باید با انگیزه و تمرکز بالا کارمان را انجام بدهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است در صورت قهرمانی در جام ملت ها با تیم ملی بماند و به کارش ادامه بدهد؟ گفت: اگر شما بازی ها را ببرید و پیشنهادی برسد این امکان وجود دارد. بازهم تاکید می کنم بازی های دشواری در پیش داریم. تمام بازی ها ۵۰ - ۵۰ است. باید تمرکز داشته باشیم. فقط به عمان و بازیکنان خودم فکر می کنم و امیدوارم بازیکنانم از بازی لذت ببرند.  

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درخصوص وضعیت علیرضا جهانبخش گفت: بازی گذشته تست خوبی برای جهانبخش بود. سعی کردیم با مراقبت های لازم این تصمیم را برای بازی دادن او مقابل عراق بگیریم. علیرضا از یک شرایط خاصی می آمد. با تفکرات خوب کادر فنی و پزشکی شرایطش آماده بازی است ولی باید مراقب او باشیم تا قدم رو به عقبی بر نداریم.

کی روش در پایان درباره برگزاری بازی ساعت ۲۱ و اینکه آیا این ساعت مشکلی برای بازیکنان ایجاد می کند؟ تصریح کرد: مطمئنا خوب خواهیم بود و مشکلی نخواهیم داشت. در چند روز گذشته سعی کردیم ساعت تمرین را تغییر بدهیم تا بدن بازیکنان هماهنگ شود. فردا با آمادگی کامل مقابل عمان حضور خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز