برای حضور در لیگ جهانی فرانسه صورت گرفت؛

پیگیری تمرینات کاراته‌کاها در کمپ تیم‌های ملی ایتالیا

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۲:۰۷
کد خبر: ۸۰۲۲۳۱
پیگیری تمرینات کاراته‌کاها در کمپ تیم‌های ملی ایتالیا
تیم های ملی کاراته بزرگسالان بانوان و مردان کشورمان امروز سومین روز از تمرینات خود را در کمپ تمرینی ایتالیا پشت سر می گذارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین روز از تمرین مشترک تیم های ملی کاراته کشورمان در دو بخش مردان و بانوان هم امروز به وقت محلی در شهر اوتیسا رم پیگیری می شود.کاراته کاها روز گذشته استراحت داشتند و طبق برنامه امروز صبح تمرین مشترکی با سایر تیم های حاضر در کمپ خواهند داشت و عصر هم اردونشینان تیم ایران زیرنظر کادر فنی به انجام تمرینات اختصاصی می پردازند.

ستاره موسوی، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در خصوص شرایط این تیم گفت: خداروشکر همه امکانات برای تیم ملی ایران در این کشور فراهم است و کاراته کاها تمرینات آماده سازی را زیرنظر کادرفنی انجام می دهند.

وی افزود: صبح فردا تیم ما طبق برنامه سیدمحمد حسینی، مربی بدنساز به انجام تمرین وزنه خواهد پرداخت. این تمرینات صبح و عصر سه شنبه و صبح چهارشنبه با تمرین کاراته پیگیری می شود و عصر روز سوم بهمن ماه(چهارشنبه) عازم فرانسه خواهیم شد.

تیم های ملی کشورهای ایران، برزیل، اسکاتلند، قزاقستان، عربستان سعودی، نروژ، رومانی، مقدونیه و کره جنوبی به همراه تیم ملی کشور میزبان در این کمپ تمرینی حضور دارند.

نظر شما