جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹؛

شگفتی ویتنام با برد اردن در ضربات مرگبار پنالتی

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۲:۰۶
کد خبر: ۸۰۲۴۰۷
شگفتی ویتنام با برد اردن در ضربات مرگبار پنالتی
تیم فوتبال ویتنام موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه 3بر2 مقابل اردن برتری دست پیدا کند و به مرحله یک چهرام نهایی صعود کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال اردن در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف تیم ملی فوتبال ویتنام رفت.

تیم فوتبال اردن در دقیقه 39 توانست به گل برسد. خطای دو ضرب اعلام شده به سود اردن روی خط محوطه جریمه ویتنام را یوسف الرواشده برای بهاء عبدالرحمن کاشت تا این هافبک با شوتی استثنایی به کنج دروازه بفرستد و گل اول تیمش را به ثمر رساند

ویتنام در دقیقه 51 توانست گل تساوی را به ثمر برساند. ارسال تند و تیز و دقیق نوین ترانگ هوانگ از سمت راست زمین به مقابل محوطه 6 قدم را نوین چانگ فونگ از مقابل پای انس بنی یاسین با شوتی تک ضرب وارد دروازه اردن کرد و گل تساوی ویتنام را زد.

 

01374478

هر دو تیم برای رسیدن به گل برتری همه تلاش خود را کردند اما این دیدار در زمان قانونی با تساوی یک-یک به پایان رسید. در وقت های اضافی نیز این رادنی ها بودند که تلاش کردند برتری خود را به حریف دیکته کنند، اما حملات پردامنه آنها در کنار ضد حملات خطرناک ویتنام راه به جایی نبرد تا ضربات مرگبار پنالتی مشخص کننده تیم نخست صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی باشد.

در ضربات مرگبار پنالتی ویتنامی ها موفق شدند  با نتیجه 3بر2 مقابل اردن برتری دست پیدا کند و در مجموع با خلق یک شگفتی و با  نتیجه 4بر3  اردن را از پیش رو بردارد و به عنوان نخستین تیم راهی مرحله یک چهرام نهایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز