چین۲تایلند یک؛

شاگردان لیپی بازی باخته را بردند/ چین حریف احتمالی ایران شد

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۷:۱۶
کد خبر: ۸۰۲۴۵۴
شاگردان لیپی بازی باخته را بردند/ چین حریف احتمالی ایران شد
تیم فوتبال چین موفق شد با نتیجه 2بریک مقابل تایلند صاحب برتری شود و به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،در ادامه دیدار های مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا تیم‌های چین و تایلند به مصاف هم رفتند کهتیم فوتبال چین موفق شد با نتیجه 2بریک مقابل ویتنام صاحب برتری شود و به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.


در این دیدار که با فشار تایلند در نیمه نخست آغاز شد، در دقیقه 31 تایلند موفق شد گل نخست بازی را به صفر برساند و بازی را یک بر صفر کند. سانتر ارسالی روی ضربه کرنر را مدافعان چین برگشت دادند و توپ پشت محوطه جریمه به سیتیفان پوآنگ‌جانگ رسید و شوت آرام این بازیکن در میانه راه و در محوطه جریمه چین به سوپاچای چایدد رسید و این بازیکن با یک ضریه دروازه شاگردان لیپی را باز کرد.


نیمه نخست با همین یک گل به سود تایلند به پایان رسید و حملات چینی ها راه به جایی نبرد. در نیمه دوم چین سر تا پا حمله شد شاگردان لیپی فشار زیادی روی دروازه حریف آورند تادر دقیقه 67 چین گل مساوی را به ثمر رساند.سانتر از جناح راست را ژیائو ژی مهاجم تازه نفس چین که تنها سه دقیقه قبل به بازی آمده بود، با ضربه سر به سمت دروازه تایلند زد و تدسونگنوئن  توپ رابه طور ناقص دفع کرد و در برگشت همین مهاجم دروازه را باز کرد تا تعویض طلایی لیپی لقب بگیرد .

چین که با گلی که زد روحیه گرفت، در دقیقه 70 نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد. لی گائو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و این مهاجم 32 ساله و با تجربه گل دوم را نیز به ثمر رساند.

در ادامه تایلندحملاتی را داشت اما نتوانست از خط دفاع حریف عبور کند و در پایان چین با نتیجه 2بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد   و در صورت سعود کشورمان به مرحله بعد باید در یک چهارم نهایی با ما دیدار کند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز