محمد کاظمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کارنامه موفق جلالی برکسی پوشیده نیست/ با جدیت باید عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنیم/ نکونام برای نساجی زحمت کشید

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۰۱:۳۹
کد خبر: ۸۰۲۴۶۰
کارنامه موفق جلالی برکسی پوشیده نیست/ با جدیت باید عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنیم/ نکونام برای نساجی زحمت کشید
معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران گفت: باتوجه به اینکه قرار شد مذاکرات با کسانی که شاغل در تیم‌های دیگر هستند انجام نشود جلالی میان گزینه‌های مطرح شده بهترین بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد کاظمی، معاون اجرایی نساجی مازندران، درباره حضور مجید جلالی به عنوان مربی جدید این تیم در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: خیلی خوشحالیم که در خدمت مجید جلالی، یکی از مربیان با تجربه لیگ برتر، هستیم. وی رزومه بسیار خوبی دارد و کارنامه موفق ایشان در لیگ برتر بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: یکی از جدی‌ترین گزینه‌های ما آقای جلالی بود. پیش از این هم مالکین باشگاه با او مذاکراتی داشتند اما به هر حال یک تیم طبیعتاً با دو، سه گزینه مذاکره می‌کند تا در نهایت بهترین شرایط را رقم بزند. در نهایت با جلالی به توافق رسیدیم و اکنون سه روز است در خدمت ایشان هستیم. امیدوارم بچه‌های تیم با جدیت کار کنند تا عقب‌ افتادگی‌ها جبران و دل هواداران نساجی شاد شود.

کاظمی با تاکید بر اینکه جلالی به قدری با برنامه و کاربلد است که برنامه تمرینی خود را تا 21 بهمن ماه در اختیار باشگاه قرار داده، افزود: تیم فوتبال نساجی مازندران 21 بهمن ماه میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خواهد بود و باتوجه به برنامه‌ریزی مناسب سرمربی جدیدمان امیدوارم تیم با شرایط خوبی به استقبال نیم فصل دوم برود. 

وی درباره رفت و برگشت‌های جواد نکونام، سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی مازندران، بیان کرد:  نکونام برای باشگاه ما خیلی زحمت کشید. من واقعاً ممنون او هستم و اطمینان دارم به عنوان یک چهره‌ ماندگار در فوتبال قائمشهر همیشه در یادها می‌ماند.  خیلی سعی کردیم پس از استعفای اولش و وقتی حضور در پیکان منتفی شد دوباره به تیم برگردد چون خودش تیم را بسته بود و بیش از همه با این تیم آشنایی داشت اما تعامل‌ها به وجود نیامد و نکونام تشخیص داد برود.

کاظمی درباره باخت‌های متوالی پیکان با هدایت جلالی در نیم فصل نخست لیگ هجدهم و اینکه این مسئله نگرانی برای شما و هواداران‌تان ایجاد نمی‌کند، اضافه کرد: دو، سه گزینه برای سرمربیگری تیم فوتبال نساجی مازندران در نظر گرفته شد. باتوجه به اینکه از ابتدا تصمیم گرفتیم با مربیانی که در تیم‌های دیگر شاغل هستند مذاکراتی انجام ندهیم، محدودیت‌هایی داشتیم و با توجه به جمیع جهات جلالی میان گزینه‌های مطرح شده بهترین مربی بود که در نهایت انتخاب شد و در خدمت ایشان هستیم. باید این نکته را هم اضافه کنم باخت برای هر مربی و تیمی وجود دارد و هیچ یک از مربیان نمی‌تواند ادعا داشته باشد تیمی بدون شکست می‌سازد و اگر باخت‌ها ملاک قرار می‌گرفت نباید دنبال هیچ‌کدام از مربیان می‌رفتیم. من از شرایط نیم فصل اول پیکان و دلایل باخت‌های پی‌درپی این تیم مطلع نیستم اما این را می‌دانم که جلالی یکی از مربیان موفق سال‌های اخیر فوتبال ایران بوده و هست.

معاون اجرایی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره مکان تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران، افزود: رفته رفته شرایطی را فراهم می‌کنیم که تیم به مازندران برگردد ولی کماکان در استادیوم کارگران تهران تمرینات خود را دنبال می‌کنیم. همه چیز را ناگهانی نمی‌شود تغییر داد. ما به دنبال یک محل تمرین خوب در استان مازندران هستیم. به خصوص در شهر قائمشهر چون این تیم متعلق به این شهر است. البته نساجی به تمام استان مازندران تعلق دارد و خوشحالیم که از جای جای استان و حتی استان‌های همجوار نظیر سمنان، گلستان، تهران و گیلان برای تماشای بازی‌ها و حمایت از نساجی هوادار به قائمشهر می‌آید. انتقال تمرینات تیم به مازندران در برنامه ما قرار دارد اما بعید می‌دانم ظرف یکی، دو ماه آتی این اتفاق بیفتد با این حال سعی می‌کنیم حضورمان در قائمشهر را بیشتر کنیم تا تیم بیشتر در آنجا باشد و بتوانیم از حضور هواداران بیشتر بهره ببریم.

وی در پایان گفت: بیشتر تیم‌های خصوصی با مشکلات کمبود امکانات دست و پنجه نرم می‌کنند. ما هم دوست داریم تمرینات در مازندران پیگیری شود اما امکانات و شرایط مهیا نیست. ما علاقمندیم نساجی صاحب امکاناتی اختصاصی در قائمشهر و حتی نقاط دیگر مازندران باشد. در کشورهای صاحب فوتبال رسم بر این است که شهرداری‌ها و شوراهای شهر شرایط را برای تیم‌ها مهیا می‌کنند اما حمایت‌ها  از سوی مسئولان شهری در رابطه با باشگاه نساجی بسیار کم است. امیدواریم در گام اول زمین ماهفروجک که قولش را سال‌هاست به نساجی دادند، در اختیار این تیم قرار دهند تا این تیم مردمی با حمایت هواداران پرشمار خود در شهرش صاحب امکاناتی شده و تمرین کند. اگر بتوانیم در زمین ماهفروجک یک کمپ تمرینی حرفه‌ای ایجاد کنیم، در آینده این مکان علاوه بر استفاده تیم نساجی به محل درآمدزایی هم تبدیل خواهد شد زیرا سایر تیم‌ها در زمان‌های مقتضیمی‌توانند از کمپ حرفه‌ای نساجی استفاده و در این مکان اردو برگزار کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز