شادی مردم مهمترین ارمغان فوتبال کشور است؛

پیوس: موفقیت‌های تیم ملی اثر مستقیمی در شورونشاط مردم دارد/ تیم ملی نشان داد توانایی قهرمانی در جام ملت‌ها آسیا را دارد

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۶:۴۱
کد خبر: ۸۰۲۷۳۲
پیوس: موفقیت‌های تیم ملی اثر مستقیمی در شورونشاط مردم دارد/ تیم ملی نشان داد توانایی قهرمانی در جام ملت‌ها آسیا را دارد
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با توجه به انسجام تیمی فتح جام بعد از 43 سال امکانپذیر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرشاد پیوس با ابراز خرسندی از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان تاکید کرد: این تیم نشان داد توانایی قهرمانی جام ملت های آسیا را دارد و هر چند در ادامه بازی های سخت تری داریم اما با توجه به انسجام تیمی فتح جام بعد از 43 سال امکانپذیر است.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بازی خوبی را از تیم ملی فوتبال ایران شاهد بودیم بطوریکه در اکثر دقایق کنترل بازی را در اختیار داشتیم و از همه مهمتر با تدبیر و هوشمندی مقابل عمان بازی کردیم و توانستیم برد خوبی را بدست آوریم .

فرشاد پیوس ادامه داد: تیم ملی عمان هر چند در حد و اندازه هخای فوتبال ما نیست اما حضورش در این مرحله برای ما قابل احترام بود و خوشبختانه تیم ملی هم عمان را دست کم نگرفت و با هوشمندی و تدبیر مقابل انها به میدان رفتیم و انتظار این است که تیم ملی همچنان با اقتدار ادامه دهد و این روحیه بالا و انسجام تیمی که واقعا قابل تحسین است تا فتح جام استمرار یابد.

آقای گل اسبق فوتبال ایران تاکید کرد: تیم ملی ایران برتری خود در قاره کهن را در جام جهانی و در این رویداد به اثبات رساند اما هنوز کار تیم ما تمام نشده و این بردها و بازی های خوب و هوشمندانه امیدواری ها را برای کسب جام قهرمانی بیشتر کرده است.

پیوس خوشحالی مردم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: موفقیت های تیم ملی فوتبال ایران اثر مستقیمی در شور و نشاط مردم دارد و چه چیزی بالاتر از این مهم که هر برد و موفقیت های خوب می تواند دل این مردم را شاد کند بنابراین کار تیم ملی فوتبال ایران ارزشمند است و امیدوارم با فتح جام شادی مردم تکمیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز