امروز برگزار شد؛

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مراسم سومین سالگرد درگذشت سرطلایی آسیا

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۱:۴۲
کد خبر: ۸۰۲۸۱۴
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مراسم سومین سالگرد درگذشت سرطلایی آسیا
سومین سالگرد درگذشت اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران، زنده یاد همایون بهزادی با حضور سرپرست باشگاه، مسوول کانون هواداران و جمعی از قدیمی‌های پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مراسم سومین سالگرد درگذشت زنده یاد، سرطلایی فوتبال ایران، همایون بهزادی امروز دوشنبه بر سر مزارش در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) با حضور اعضای خانواده او، هواداران پرسپولیس اعضای کانون هواداران و ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس و جمعی از قدیمی‌ها برگزار شد. همایون بهزادی، زاده 14 دی سال 1320 از نامداران ستاره‌های تاریخ فوتبال ایران و آسیا بود. ستاره شاهین و تیم ملی ایران همراه با همبازیانش، نسل اول پرسپولیس را تشکیل دادند و پرطرفدارترین تیم آسیا شکل گرفت. او که گلزنی کامل بود، به ضربات سرش شهره شد. بهزادی را سرطلایی خواندند، لقبی که برای همیشه با او ماند و بسیاری اوقات در محافل فوتبالی به این نام خوانده می‌شد.

زنده یاد بهزادی که بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازوی خود بست، در مقطعی سابقه سرمربیگری پرسپولیس را هم داشت. در بازی شش تایی‌ها، هر چند آلن راجرز روی نیمکت مربیگری پرسپولیس بود اما در واقع آن تیم را بهزادی آماده کرده بود. او به حق از برگزیده‌ترین چهره‌ها در تالار مشاهیر ورزش و فوتبال ایران بود که نامش را همیشه به نیکی زنده نگه خواهیم داشت. بهزادی در سال 2014 با افتتاح تالار مشاهیر فوتبال آسیا به عنوان یکی از 10 فوتبالیست افسانه‌ای قاره معرفی شد. سرطلایی ایران، در بامداد دوم بهمن ماه سال 1394 پس از دوران سخت بیماری چشم از جهان فروبست در حالی که دنیایی از راز و رمزهای فوتبال ایران و تاریخ شفاهی ناگفته آن و پرسپولیس را در سینه داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز