محمدرضا دامغانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازیکن‌های طراز اول ما مشتری کمیته انضباطی هستند/ مقابل شهرداری ورامین تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۷:۲۱:۴۹
کد خبر: ۸۰۳۳۲۳
بازیکن‌های طراز اول ما مشتری کمیته انضباطی هستند/ مقابل شهرداری ورامین تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود
سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: مقابل شهرداری ورامین تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود، مطمئن باشید بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا دامغانی، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان، درباره بازی امروز مقابل شهرداری ورامین به خبرنگار برنا گفت: شهرداری ورامین در مقایسه با ما در اصل دو تیم محسوب می‌شود. در تمام پست‌ها ترافیکی از بازیکن‌های خوب را دارد. در مجموع تمرینات خوبی را سپری کرده و از آمادگی بالایی برخوردار است. صدرنشینی نیز نشان دهنده تفاوت این تیم با دیگر تیم‌هاست.

وی اضافه کرد: دربازی رفت نتیجه را 3-0 به شهرداری واگذار کردیم. البته در نیم فصل اول بازیکن پشت خط زن آمادگی الان را نداشت. در این بازی با آمادگی و انگیزه‌ای که بچه‌ها دارند تلاش می‌کنیم نتیجه بازی رفت را جبران کنیم. قطعا در این بازی حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود. مطمئن باشید بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.

دامغانی درمورد حاشیه‌های داوری در این دوره از رقابت‌ها نیز گفت: چون داور نیستم در مورد داوری هم نمی‌توانم نظری بدهم. این‌که بگوئیم صرفا داوری ما مشکل دارد، صحت ندارد. یا اینکه بگوئیم بازیکن‌ها هستند که مشکل دارند، بازهم حرف درستی نزدیم ولی چیزی که خیلی مشهود است و همه شاهد هستند متاسفانه اتفاقاتی که در والیبال ما رخ می‌دهد معمولا در هیچ جای دنیا رخ نمی‌دهد. در حال حاضر کمیته انضباطی ما فعال‌تر از کمیته سازمان لیگ نباشد کمتر از آن هم نیست.

وی ادامه داد: خوشبختانه این کمیته هر هفته یک پرونده در حال بررسی دارد. قطعا این موضوع شایسته والیبال ایران که در جهان حرفی برای گفتن دارد، نیست. متاسفانه چند سالی است که این پدیده به وجود آمده و بازیکن‌های طراز اول و میدان دیده ما مشتری این کمیته هستند، موضوعی که اصلا خوشایند نیست. از طرفی با توجه به اینکه رفته‌رفته و با نزدیک شدن به مرحله پلی‌آف هیجان و حساسیت بازی‌ها نیز بیشتر می‌شود، امیدوارم برنامه ریزی درستی انجام شود تا در ادامه کمتر شاهد این اتفاقات باشیم.

سرمربی فولاد سیرجان درپایان درمورد شانس قهرمانی این تیم عنوان کرد: احتمال قهرمانی فولاد خیلی ضعیف است. طبق هدف‌گذاری که مدیران ما انجام دادند، اخلاق مداری در وهله اول سرلوحه کار ماست، پس از آن جوانگرایی در تیم هدف بعدی است. خوشبختانه در اجرای این اهداف موفق عمل کردیم و نتایجی که به دست آمده نیز مورد تائید مدیران فولاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز