کیهان ملکی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

چین مقابل ایران نمی‌تواند بازی خوبی را انجام بدهد/ ژاپن یکی از بهترین‌های آسیاست/ شانس قهرمانی داریم

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۶:۴۹:۱۸
کد خبر: ۸۰۳۳۳۴
چین مقابل ایران نمی‌تواند بازی خوبی را انجام بدهد/ ژاپن یکی از بهترین‌های آسیاست/ شانس قهرمانی داریم
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بازیکن‌های خوبی در اکثر پست‌ها در اختیار تیم ملی هستند و تنها پستی که تا به امروز در این مسابقات ضعیف عمل کرده خط حمله است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کیهان ملکی، بازیگر سینما و تلویزیون، درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: هر چهار بازی ایران را تماشا کردم. خوشبختانه تیم یکدست و آماده‌ای داریم. در این چهار بازی نمایش خوبی از تیم ملی دیدیم. شاید در مرحله گروهی با تیم‌های قدری بازی نکردیم ولی در بازی با عمان ثابت شد که می‌توانیم به فینال هم امیدوار باشیم.

بازیگر سریال «مرد دوهزار چهره» درمورد دیدار با چین در مرحله یک چهارم نهایی اظهار کرد: چین تیم ضعیفی نیست ولی معتقدم برابر ایران نمی‌تواند بازی خوبی را انجام دهد. البته چون این مرحله از بازی‌ها حذفی است، هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد ولی در مجموع احساس می‌کنم از این مرحله نیز به راحتی می‌توانیم صعود کنیم.

ملکی درخصوص احتمال رویارویی با ژاپن در مرحله نیمه نهایی گفت: ژاپن هم مانند تیم ایران یکی از برترین‌های آسیاست. بنابراین بازی دشوار ولی جذابی خواهد بود. نمی‌توان نتیجه را از الان پیش‌بینی کرد. امیدوارم در صورت بازی با این تیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

وی درمورد شانس قهرمانی تیم ملی گفت: قطعا شانس قهرمانی داریم. خوشبختانه بازیکن‌های خوبی در اکثر پست‌ها در اختیار تیم ملی هستند و تنها پستی که تا به امروز در این مسابقات ضعیف عمل کرده، خط حمله است که امیدوارم برای بازی‌های بعد تقویت شود.

نظر شما