تیمور غیاثی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دو ورزشکار برای رشته دوومیدانی حاشیه درست کردند/ نمی‌توان به تنهایی انتظارات حدادی را برآورده کرد/ توکلی به دنبال منافع خودش است

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۵:۰۶:۳۶
کد خبر: ۸۰۳۳۸۲
دو ورزشکار برای رشته دوومیدانی حاشیه درست کردند/ نمی‌توان به تنهایی انتظارات حدادی را برآورده کرد/ توکلی به دنبال منافع خودش است
پیشکسوت دوومیدانی کشور گفت: تیم ملی فقط به خاطر دو ورزشکار با حاشیه مواجه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیمور غیاثی، مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی، درباره وضعیت دوومیدانی‌کاران در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: برای تقویت تیم ملی کشورمان 4 اردو برگزار می‌شود. فعلا تیم در اردوی دوم قرار دارد. امیدواریم در مسابقات قهرمانی آسیا، که 5 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، به نتایج خوبی برسیم. تیم اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. 

وی ادامه داد: تیم ملی فقط به خاطر دو ورزشکار با حاشیه مواجه است. سپیده توکلی می‌خواهد شرایط را به سمت خود ببرد و این امر به تیم ملی کشورمان آسیب بسیاری رسانده است. در سه سال گذشته مربی توکلی، آقای ربانی بود اما اکنون از تیم ملی می‌خواهد که همسرش ایمان روغنی مربی وی شود. آقای روغنی اصلا تخصص ماده سپیده توکلی را ندارد که بخواهد به وی آموزش بدهد. در یکی، دو مسابقه قبلی هم توکلی نتوانست به نتایج خوبی برسد. 

غیاثی با اشاره به اینکه روغنی از نظر سازمان تیم ملی دوومیدانی صلاحیت مربیگری برای سپیده توکلی را ندارد، افزود: نمی‌توانیم فردی که تخصصی در ماده مورد نظر ندارد را به عنوان مربی معرفی کنیم. اگر هم خانم توکلی جایی اعلام کردند که مربی وی در گذشته روغنی بود کاملا تکذیب می‌کنم و اینطور نیست. توکلی به دنبال منافع خود است یک بار در دوومیدانی اعتماد کردیم و برای لیلا رجبی همسرش را مربی اعلام کردیم که آن مشکلات پیش آمد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حدادی از فدراسیون امکانات می خواهد اما فراهم کردن امکانات هم هزینه دارد، بیان کرد: مربی که حدادی می‌خواهد نیاز به هزینه دارد. هتل و امکانات مناسب برای در اختیار گذاشتن مربی مورد نظر حدادی نیاز به هزینه دارد که فدراسیون دوومیدانی نمی‌تواند پرداخت کند. دست فدراسیون خالی است و نمی‌تواند برای یک ورزشکار مبلغ سنگینی پرداخت کند. 

غیاثی در پایان گفت: انتظار داریم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان شرایطی ایجاد کنند تا فدراسیون با کمک این ارگان بتواند انتظارات حدادی را برآورده کند. این ورزشکار شانس بسیاری برای رسیدن به مدال المپیک 2020 دارد. فدراسیون دوومیدانی باید به سایر ماده‌های ورزشی این رشته هم بپردازد و واقعا به تنهایی نمی‌تواند انتظارات حدادی را برآورده کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز