علیرضا رضایی:

نفرات اعزامی به روسیه و مغولستان از جام تختی انتخاب می‌شوند

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۸:۲۷:۵۰
کد خبر: ۸۰۳۴۶۰
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: مسابقات انتخابی برای شرکت در رقابت های جهانی زیر 23 سال بوداپست مجارستان، سال آینده برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا رضایی گفت: با توجه به اینکه رقابت های جام جهانی روسیه 24 تا 26 اسفندماه سال 97 و مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در مغولستان روزهای 4 تا 6 فروردین ماه سال 98 برگزار می شود و اکثر نفرات ما هم در جام بین المللی تختی شرکت می کنند، برگزاری رقابت های انتخابی به سال آینده موکول شد.

وی ادامه داد: این تصمیم به این دلیل بود که در یک فاصله زمانی کوتاه کشتی گیر نمی تواند برای حضور در دو مسابقه مهم پیش رو دو بار وزن کم کند و تصمیم گرفتیم تا نفرات منتخب برای حضور در جام جهانی روسیه و قهرمانی آسیا را از میان کشتی گیران حاضر در رقابت های بین المللی جام تختی انتخاب کنیم.

نایب قهرمان المپیک تصریح کرد: پس از جام تختی در کرمانشاه، با توجه به اینکه قرار است در دو تا سه وزن در جام جهانی از کشتی گیران بزرگسال استفاده کنیم، بعد از جلسه با سرمربی تیم ملی بزرگسالان ترکیب تیم های ملی زیر 23 سال برای حضور در روسیه و مغولستان را اعلام می کنیم.

دارنده مدال برنز جهان در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی برای شرکت در رقابت های زیر 23 سال جهان در مجارستان، به احتمال زیاد تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان روزهای 6 تا 12 آبان ماه سال 98 در شهر بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

نظر شما