با تصویب کمیته فنی؛

بیست قایقران به اردوی آب‌های آرام مردان اضافه می‌شوند

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۲:۳۳
کد خبر: ۸۰۳۵۳۷
بیست قایقران به اردوی آب‌های آرام مردان اضافه می‌شوند
20 قایقران در بخش کایاک و کانو با تصمیم کمیته فنی در 2 گروه به اردوی تیم ملی آبهای آرام مردان اضافه می شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اردوی تیم ملی آبهای آرام از 30 دی ماه با حضور 8 قایقران در دریاچه آزادی آغاز شد. بنا به پیشنهاد سرمربی تیم ملی و تصویب کمیته فنی 20 قایقران دیگر در بخش کایاک و کانو به اردو اضافه خواهند شد.

بر این اساس قایقرانانی که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بودند از 5 بهمن ماه به اردو ملحق می شوند. در این بخش 13 قایقران در بخش کایاک و کانو دعوت شده اند. صادق زمانی، ابوالفضل درجزی، امیر آقامیرزایی و جواد مومنی از گیلان، علیرضا جهان نما، علی مولایی و علیرضا علیمحمدی از تهران، محمدطاهر حسینی افشار از کرمانشاه و علیرضا مرادی از لرستان در بخش کایاک و سلیم فخری و عرفان زنده پی از بوشهر، علی الماسی از همدان و مهرداد دانیالی از گیلان در بخش کانوکانادایی به اردو فراخوانده شدند.

گروه دوم نیز شامل قایقرانانی که در قهرمانی کشور حضور نداشتند، برای انجام تست پایان اردو حضور خواهند داشت. امین بوداغی و پژمان دیوسالاری از مازندران، پوریا شریفی از تهران، هادی جعفری و علی اجاقی از کرمانشاه، عادل مجللی از گلستان و علیرضا صیادمومن از گیلان به اردو دعوت شدند. این اردو تا 13 بهمن ماه تحت نظر حسین ملکی سرمربی کایاک و الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی در دریاچه آزادی ادامه خواهد داشت و در پایان اردو تست انتخابی برگزار می شود و نفرات برتر به اردوی مرحله بعد دعوت خواهند شد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز