رضا شاهرودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

توان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را داریم/ به‌خاطر نام ایران و زحمت بچه‌ها تا آخر پشت تیم ملی هستیم/ تیم امید جواب اعتماد کادر فنی را داد

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۲:۱۵
کد خبر: ۸۰۳۶۱۴
توان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را داریم/ به‌خاطر نام ایران و زحمت بچه‌ها تا آخر پشت تیم ملی هستیم/ تیم امید جواب اعتماد کادر فنی را داد
پیشکسوت پرآوازه تیم ملی فوتبال ایران معتقد است تیم ملی اگر با همان نظم و انضباط بازی‌های قبلی بازی کند. می‌تواند چین را از پیش رو بردارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا شاهرودی، مربی تیم ملی امید پیرامون حضور تیم امید در تورنمنت چهارجانبه قطر و قهرمانی این تیم به خبرنگار برنا گفت: ابتدا اجازه بدهید بنده از مسولان فدراسیون و تمامی دست اندرکاران تیم ملی امید تشکر کنم، اردوی بسیار خوبی در قطر داشتیم و خوشبختانه توانستیم در تورنمنت چهارجانبه که آنجا برگزار شد عنوان قهرمانی را بدست آورد.

وی افزود: در بازی تاجیکستان تیمی که از 15 سالگی کنار هم بازی کردند حداقل 7-8 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از پس این تیم بر بیاییم، اما در بازی های بعدی با 5 گل کویت را شکست دادیم و مقابل قطر هم 2 بر 1 بازی را بردیم . ای کاش این بازی ها که پخش تلویزیونی هم داشت توسط صداوسیما پخش می شد تا مردم ببینند بازی های فرزندان خود را، به هر حال بچه ها با قهرمانی در این رقابت ها جواب اعتماد و اعتقادی که کادر فنی به آنها کرده بود را به بهترین شکل پاسخ دادند و من امیدوارم در ادامه هم بتوانیم با تعامل خوب با باشگاه ها اردوهایمان را طبق برنامه پیش ببریم.

مدافع پیشین تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا آنجا بازی های تیم ملی را دنبال می کرد یا خیر؟ گفت: بله با بچه ها بازی های تیم ملی را می دیدیم. من معتقدم تیم ملی توان قهرمانی در جام ملت ها را دارد، ما به خاطر نام ایران و زحمت بچه ها تا آخر پشت تیم ملی هستیم و از آنها حمایت می کنیم.

شاهرودی درباره پیش بینی اش از بازی ایران و چین عنوان کرد: تیم ملی اگر با همان نظم و انضباط بازی های قبلی بازی کند می تواند چین را از پیش رو بردارد. تیم ملی می تواند قهرمان شود و به نظر من ژاپن هم آن ژاپن همیشگی نیست و بعد از چین، ژاپن را هم می توانیم از پیش رو برداریم و قهرمان شویم.

مربی تیم امید در پایان خاطرنشان کرد: هرجا نامی از ایران و ایرانی باشد ما از آنها حمایت می کنیم، به خاطر زحمت بچه ها و عرق به پرچم و نام ایران برای تیم ملی آرزوی موفقیت داریم و انشاالله این تیم بتواند با اقتدار قهرمان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز