هفته بیستم لیگ برتر والیبال برگزار شد؛

ارومیه برنده دربی آذربایجان/ پیروزی سخت شهرداری ورامین مقابل فولاد سیرجان

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۸:۲۰:۱۴
کد خبر: ۸۰۳۸۳۵
ارومیه برنده دربی آذربایجان/ پیروزی سخت شهرداری ورامین مقابل فولاد سیرجان
هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال در 6 شهر مختلف برگزار شد که در یکی از مهمترین دیدار شهرداری گنبد 3 به صفر پیکان را از پیش رو برداشت.

هفته بیستم لیگ برتر مردان؛ ارومیه برنده دربی آذربایجان در هفته برد بزرگ گنبد
1397/11/03 - 19:48 لیگ برتر مردان 97اخبار
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال در 6 شهر مختلف برگزار شد و نتایج جذابی رقم خورد. گزارش این هفته از مسابقات در ادامه می آید:
 
کاله مازندران 3 – دورنا ارومیه صفر
 
کاله در دیدار با تیم دورنا موفق شد در خانه یک برد قاطع کسب کند. شاگردان عطایی در هر سه ست مسابقه بی اشتباه ظاهر شدند تا تیم جوان دورنا را در سه ست متوالی شکست داده و به پیشروی خود در جدول ادامه دهند.
 
شهرداری گنبد 3 – پیکان صفر
 
شهرداری گنبد موفق شد در روزی که هواداران خود را در اختیار نداشت، برنده جدال با پیکان باشد. گنبدی ها که در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده بودند، در این دیدار در هر سه ست به پیروزی رسیدند تا با یک برد قاطع برابر تیم دوم جدول بازی را به پایان برسانند.
 
خاتم اردکان 3 – شهروند اراک صفر
 
تیم خاتم اردکان در خانه موفق شد شهروند اراک را از پیش رو بردارد. هر دو تیم هفته گذشته برابر حریفان خود شکست خورده بودند اما خاتم رده سومی، در سه ست متوالی نماینده اراک را شکست داد تا به این ترتیب همچنان جایگاه خود را حفظ کند.
 
پیام مشهد 3 – عقاب نهاجا 2
 
پیامی ها در خانه موفق شدند حریف خود عقاب را شکست دهند. شاگردان قوچان نژاد در این دیدار کار سختی برابر حریف انتهای جدولی خود داشتند و در پایان چهار ست، دو تیم به تساوی رسیدند تا به این ترتیب در ست پنجم برنده مشخص شود. در ست پنجم نیز تیم مشهدی بود که توانست با نتیجه 16 بر 14 به پیروزی برسد تا برنده این جدال باشد.
 
شهرداری ارومیه 3 – شهرداری تبریز 2
 
ارومیه در خانه برابر نماینده تبریز برنده بود تا یک برد شیرین بعد از مدت ها در لیگ کسب کند. این جدال نزدیک هر چند با برتری شهرداری تبریز آغاز شد اما در ادامه شهرداری ارومیه توانست بازی را مساوی کند. در پایان ست چهارم نیز این جدال ها ادامه داشت و دو تیم به تساوی رسیدند تا برنده را ست پنجم مشخص کند.
 
شهرداری ورامین 3 – فولاد سیرجان ایرانیان 2
 
صدرنشین لیگ در خانه باز هم به پیروزی رسید. شاگردان محمدی راد برابر فولاد سیرجان روز سختی را داشتند و در پایان چهار ست به نتیجه تساوی رسیدند. در ست پنجم این رقابت نزدیک همچنان نزدیک ادامه پیدا کرد و در نهایت فولاد سیرجان ایرانیان برابر صدرنشین با نتیجه 15 برابر 13 تسلیم شد تا به این ترتیب ورامینی ها برنده این مسابقه باشند.

نظر شما