هر نقدی باید بعد از رویدادها صورت بگیرد تا نقاط ضعف رفع شود؛

جمالی: همه باید از تیم ملی فوتبال کشورمان حمایت کنیم

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۳:۱۴
کد خبر: ۸۰۳۹۵۵
جمالی: همه باید از تیم ملی فوتبال کشورمان حمایت کنیم
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم های ملی متعلق به تمام مردم است اظهارداشت: مردم برای پیروزی ورزشکاران شان دعا میکنند با پیروزی های شان شاد و با شکستهایشان غمگین همه باید از تیم ملی فوتبال کشورمان حمایت کنیم. 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمد جواد جمالی اظهارداشت: تیم ملی ایران در جام ملتهای اسیا تیمی یک دست و خوش استیل است که برای یک هدف به میدان می روند.

او اظهارداشت: تک تک بازیکنان ما قدرتمند و در یک سطح هستند و به غیر دو دروازه بان از همه بازیکنان در بازی ها استفاده شده و این نشان دهنده آمادگی تیم ایران است.

نماینده مجلس شورای اسلامی به بازی های اخیر تیم ملی فوتبال اشاره کرد و آنها را کاملا هوشمندانه توصیف کرد و اظهار داشت: تیم هایی مثل کره و چین تیم هایی آماده هستند و برای کسب جام این دوره از رقابتها به میدان آمده اند و نباید آنها را دست کم گرفت.

او اضافه کرد :هم اکنون فرصت حمایت از فرزندان ما است وقت نقد وانتقاد نیست به اعتقاد من هر نقدی باید بعد از رویدادها صورت بگیرد تا نقاط ضعف رفع شود. 

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم های ملی متعلق به تمام مردم است اظهارداشت: مردم برای پیروزی ورزشکاران شان دعا می کنند با پیروزی های شان شاد و با شکست هایشان غمگین، بنابراین همه باید از این تیم حمایت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز