حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مهاجمان ایران از اشتباهات بازیکنان چین بهترین استفاده را کردند/ برای جانشینی طارمی نگرانی وجود ندارد

۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۵:۳۰:۱۴
کد خبر: ۸۰۴۱۶۱
مهاجمان ایران از اشتباهات بازیکنان چین بهترین استفاده را کردند/ برای جانشینی طارمی نگرانی وجود ندارد
پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: مدافع وسط تیم ملی چین سه اشتباه کرد و مهاجمان تیم ملی کشورمان هم از این فرصت‌ها استفاده کردند و به گل رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره دیدار تیم ملی کشورمان مقابل چین در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: تیم ملی کشورمان بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیداری حساس به سه امتیاز بازی رسید. مدافعان وسط تیم ملی چین سه اشتباه کردند و مهاجمان تیم ملی کشورمان هم از این فرصت‌ها استفاده کرده و به گل رسیدند. 

وی ادامه داد: قبلا هم گفتم در این دیدار هیچ بازیکنی نباید اشتباه کند و مدافعان وسط چین با اشتباهاتی که انجام دادند باعث شدند تیم کشورمان به گل برسد. شاگردان کی‌روش با یک روحیه بسیار خوب به مصاف ژاپن می‌روند و همه چیز برای قهرمانی تیم ملی کشورمان مهیاست.

درخشان با تاکید بر اینکه دیدار با چین برای تیم ملی کشورمان بسیار حساس است، بیان کرد: ژاپن تیم حرفه‌ای است که به خوبی می‌تواند حریفان خود را اذیت کند. بازی راحتی با ژاپن نخواهیم داشت اما امیدواریم که بازهم بازیکنان تیم ملی کشورمان با تلاش و بازی خوب برنده میدان باشند.

پیشکسوت فوتبال گفت: مهدی طارمی در دیدار با چین کارت گرفت و بازی مقابل ژاپن را از دست داد اما مشکلی برای جایگزینی طارمی نداریم زیرا قدوس و انصاری فرد بازیکنانی هستند که می‌توانند در آن نقطه بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارند. با آرزوی موفقیت و قهرمانی برای تیم ملی کشورمان امیدوارم با برد برابر ژاپن به فینال این مسابقات مهم برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز