مهدی دینورزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم یکدلی در جام ملت‌های آسیا داریم/ جای خالی طارمی مقابل ژاپن احساس نخواهد شد/ قهرمانی ایران دور از تصور نیست

۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۴:۱۶
کد خبر: ۸۰۴۲۰۲
تیم یکدلی در جام ملت‌های آسیا داریم/ جای خالی طارمی مقابل ژاپن احساس نخواهد شد/ قهرمانی ایران دور از تصور نیست
پیشکسوت فوتبال گفت: خوشبختانه تیم ملی در حال حاضر از نظر بازیکن در بهترین شرایط قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی دینورزاده، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره دیدار تیم ملی کشورمان مقابل چین در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: بازی خیلی خوبی بود و تیم یکدل و آماده‌ای داریم. خوشبختانه تیم ملی تا به امروز و تا به این مرحله نمایش خوبی در جام ملت‌ها داشته و پیش بینی کارشناس‌ها نیز تا به این مرحله درست بوده است. امیدوارم در مرحله بعد هم بازی خوبی ارائه بدهند و بتوانیم حضور پررنگی در فینال داشته باشیم.

وی درمورد محرومیت مهدی طارمی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها گفت: طارمی بازیکن خوبی است ولی با تیمی که داریم بعید می‌دانم جای خالی این بازیکن در برابر ژاپن حس شود. خوشبختانه تیم ملی در حال حاضر  از نظر بازیکن در بهترین شرایط قرار دارد. در این بازی وحید امیری نبود ولی بازیکن خوب برای جایگزینی داشتیم. قطعا برای طارمی روی نیمکت جایگزین خوب و آماده داریم.

دینورزاده درپایان درخصوص دیدار با ژاپن و شانس قهرمانی تیم ملی کشورمان اظهار کرد: ژاپن تیم جوان، پرقدرت و با برنامه‌ای است. کار دشواری مقابل این تیم داریم ولی همانطور که گفتم با توجه به وضعیت حال حاضر تیم ملی صعود از این دور از ذهن نیست. صددرصد شانس قهرمانی داریم و معتقدم الان بهترین فرصت برای تحقق این هدف است.

نظر شما