به منظور حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا؛

بوکسورهای اردونشین در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۸:۵۶
کد خبر: ۸۰۴۵۱۸
بوکسورهای اردونشین در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند
ورزشکاران حاضر در دومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بوکس، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بوکس که متشکل از 50 بوکسور برتر مسابقات قهرمانی کشور بود، پس از برگزاری مسابقات انتخابی و درون اردویی در تاریخ 25 دی‌ماه به پایان رسید.

میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس که چهارشنبه 19دی برگزار شد، سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب بود که در نهایت و پس از برگزاری این رقابت‌ها 24 بوکسور جواز حضور در دومین مرحله از اردوها را به دست آوردند. دعوت‌شدگان به دومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بوکس صبح امروز و زیر نظر اعضای کادرفنی این تیم: اکبر احدی سرمربی و مهدی مظاهری، محمدرضا صمدی، افشین نادری و مهدی فتاحی مربیان تیم ملی بوکس در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد. این مرحله از اردوها 16 بهمن به پایان خواهد رسید.

گفتنی است پس از پیشنهاداتی که از سوی برخی کشورها به منظور حضور تیم بوکس ایران در اردوهای مشترک و تورنمنت‌های چند جانبه این کشورها به دست فدراسیون بوکس رسید، تیم ملی بوکس به تشخیص مسئولین فدراسیون و کادرفنی تیم ملی، 16 بهمن‌ماه با 9 بوکسور جهت حضور در تورنمنت بین‌المللی مجارستان عازم این کشور خواهد شد.

امید احمدی‌صفا در وزن ۵۲ کیلوگرم، رضا سلیمانی‌فر در وزن ۵۶ کیلوگرم، اشکان رضایی در وزن ۶۰ کیلوگرم، مسلم مقصودی در وزن ۶۴ کیلوگرم، سجاد کاظم‌زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم، مبین کهرزاده در وزن ۸۱ کیلوگرم، طوفان شریفی در وزن ۹۱ کیلوگرم و ایمان رمضان‌پور در وزن 91+ کیلوگرم ورزشکاران اعزامی به این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند که همگی نفرات اول اوزان خود در مسابقات قهرمانی کشور هستند.

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا که جنبه کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو را نیز دارد، 28 فروردین 1398 به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

نظر شما