محمود یاوری:

فوتبال ایران فراتر از آسیا است/ فینال اصلی بازی با ژاپن خواهد بود

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۹:۳۷
کد خبر: ۸۰۴۵۱۹
فوتبال ایران فراتر از آسیا است/ فینال اصلی بازی با ژاپن خواهد بود
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران موفقیت های این تیم در جام ملت های آسیا را ستود و قدرت فنی فوتبال ایران را فراتر از قاره آسیا دانست و تاکید کرد در صورت پیروزی مقابل ژاپن قطعا قهرمانی از آن ایران است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود یاوری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان موفقیت های اخیر تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت ها را ستود و اظهار داشت: فوتبال ایران یک سرو گردن از حریفانش بالاتر بوده و در جام ملت های اسیا هم ثابت کرد که فراتر از فوتبال قاره کهن است و در قالب این رقابت ها همه قدرت و اعتبار فوتبال ملی کشورمان را به وضوح دیدند.

مدیر فنی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: حق ایران در این رویداد قهرمانی و فتح جام است و امیدوارم به حق خودش برسد و با فتح جام و شاد کردن دل مردم به ایران بازگردد.

ملی پوش اسبق فوتبال ایران و باشگاه پاس بازی های ایران در هفدهمین دوره جام ملت های اسیا را  بسیار خوبی توصیف کرد و اهمیت بازی ایران مقابل ژاپن را مورد توجه قرار داد و  تصریح کرد: بازی ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی این دوره از جام فینال واقعی است چرا که این دو تیم برتر از بقیه حریفان نشان دادند و شک نکنید هر کدام به فینال برسند می توانند قطر یا امارات را مغلوب کنند به همین دلیل  اینم دیدار برای هر دو تیم فوق العاده مهم است.

یاوری ادامه داد: ژاپن هنوز دست خود را به صورت کامل رونکرده و به برخی از بازیکنانش بازی نداده چرا که خوب می دانند کی روش قدرت خوبی در تحلیل تیم حریف دارد به همین دلیل بازی ایران در برابر ژاپن یکی از دیدارهای مهم جام ملت های آسیا محسوب می شود.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به حمایت های خوبی که از  تیم ملی ایران صورت گرفته ، اظهار داشت: تا اینجا تیم ملی فوتبال ایران به خوبی قدرت خود را نمایان کرده و انشالله با توجه به توان این تیم قهرمانی هم از آن ما خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز