حمید بنی‌تمیم در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اندیمشک می‌تواند میزبان مسابقات مهم‌تری نیز باشد/ زمینه همکاری بین فدراسیون کشتی ایران و کوبا فراهم شده است

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۰۸:۱۹
کد خبر: ۸۰۴۷۴۲
اندیمشک می‌تواند میزبان مسابقات مهم‌تری نیز باشد/ زمینه همکاری بین فدراسیون کشتی ایران و کوبا فراهم شده است
سرپرست فدراسیون کشتی کشورمان گفت: تمام هم و غم ما در حال حاضر حضور موفق در اکثر مسابقات پیش‌رو است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید بنی‌تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی، درباره سطح برگزاری سی و نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی به میزبانی اندیمشک به خبرنگار برنا گفت: این مسابقات چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی در سطح بالایی برگزار شد. هدف از برگزاری این رقابت‌ها ارزیابی کادر فنی در مورد کشتی گیران بود که خوشبختانه نتیجه هم حاصل شد. نحوه میزبانی اندیمشک نیز بسیار خوب بود. استقبال خوبی هم از طرف هموطنان عزیزمان صورت گرفته بود که باعث جذابیت مسابقات بود.

وی ادامه داد: علاوه بر مردم مسئولین این میزبانی همکاری خوبی با ما داشتند و تمام زیرساخت‌ها و امکانات لازم را فراهم کرده بودند. خوشحالیم که اندیمشک به عنوان قطب کشتی فرنگی کشور صاحب سالن و امکاناتی است که می‌تواند میزبانی این نوع مسابقات را برعهده بگیرد. در کنار همه این مسائل حضور آقای سلطانی‌فر نیز در مراسم افتتاحیه این مسابقات باعث دلگرمی برای خانواده کشتی بود.

بنی‌تمیم درمورد حضور پر قدرت تیم ملی در مسابقات جهانی قزاقستان نیز یادآور شد: تمام هم و غم ما در حال حاضر حضور موفق در اکثر مسابقات پیش‌رو است ولی با توجه  نزدیک شدن به مسابقات مهمی مانند المپیک عملی کردن این اهداف کمی دشوار است اما دور از ذهن نیست.  

سرپرست فدراسیون کشتی درمورد دیدار با سفیر کوبا گفت: امروز سفیر کوبا در محل فدراسیون کشتی حاضر شد و قرار شد جلسه بین دو فدراسیون و سفیران این دو کشور برگزار شود تا بتوانیم زمینه همکاری‌های لازم  درخصوص برگزاری اردوهای مشترک و مسابقات را انجام دهیم.

وی در پایان درخصوص عدم حضور تیم‌های اصلی کشورهای حاضر در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی گفت: این موضوع مربوط به کادر فنی و فدراسیون کشورهاست که چه ورزشکاری برای چه مسابقاتی بفرستند و قطعا ما هیچ دخالتی در این زمینه نمی‌کنیم. با توجه به نزدیک شدن به المپیک 2020 این اتفاق کمی طبیعی است ولی بنده این گفته را تایید نمی‌کنم چرا که این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و  کشتی‌گیران خوبی در این رویداد حاضر بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز