حضور در تورنمنت هند محک خوبی برای ملی‌پوشان خواهد بود؛

آزمون: بازیکنان ایران نیاز به بازی‌های تدارکاتی دارند

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۳:۲۰
کد خبر: ۸۰۵۵۲۹
آزمون: بازیکنان ایران نیاز به بازی‌های تدارکاتی دارند
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تورنمنت هند به آمادگی بازیکنان کمک بسزایی می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم آزمون، تیم ملی فوتبال بانوان درخصوص شرکت در تورنمنت چهارجانبه هند گفت:  تورنمنت هند درجهت آمادگی بهتر ملی پوشان با حضور 4 تیم ایران و هند و میانمار و سنگاپور برگزار می شود. شرکت در این تورنمنت فرصت بسیار خوبی است تا با تیم هایی که در دور دوم مسابقات انتخابی حضور دارند و ممکن است با ما در یک گروه قرار بگیرند، بازی داشته باشیم.

وی ادامه داد: می توانیم در مقابل یک تیم از شرق که خصوصیات و سبک و سیاق خودش را دارد و سنگاپور و هند که پیشرفت بسیار خوبی در این سال ها داشته اند و در فوتبال پایه و سرمایه گذاری کرده به رقابت بپردازیم.  در این مدت اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و با شروع شدن لیگ بازیکنان در تیم های خودشان مشغول تمرین و مسابقه هستند. بازیکنان ما روز به روز بهتر می شوند و اینکه هند دعوت کرده تا در تورنمنت مذکور حضور داشته باشیم نشانه بسیار خوبی برای فوتبال ایران است که انشالله با حضور در تورنمنت های مختلف بتوانیم فوتبال زنان ایران رو ارتقا بدهیم و به جایگاهی برسانیم که استحقاق آن را داریم.

آزمون از حمایت های مسئولین فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان تشکر و قدردانی کرد و در پایان گفت: حضور در تورنمنت هند محک خوبی برای ملی پوشان خواهد بود، بازیکنان نیازمند بازی های تدارکاتی بودند که با شرکت در این مسابقات می توانیم ارزیابی کاملی از روند بازیکنان داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز