با حضور نایب رئیس فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر در آکادمی ملی المپیک؛

دوره پیشرفته داوری بسکتبال با ویلچر آغاز شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۲۲:۱۳
کد خبر: ۸۰۵۵۴۷
دوره پیشرفته داوری بسکتبال با ویلچر آغاز شد
دوره پیشرفته داوری بسکتبال با ویلچر با حضور “نوربت کوچرا” نایب رئیس فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر و داورانی از سراسر کشور در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با توجه به سطح فعالیت بسکتبال با ویلچر در بخش مردان و زنان که با تعدد مسابقات و داوران در سطح کشور همراه است، با حمایت های صورت گرفته از جانب فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک و با هدف پیشرفت در داوری بسکتبال با ویلچر در بین داوران ملی، تقویت ارتباط با مسئولان فدراسیون جهانی و همچنین ارتقاء سطح علمی و دانش داوران ایرانی دوره پیشرفته داوری بسکتبال با برگزار شد.

۲۵ داور فعال و جوان شامل ۶ داور خانم و ۱۹ داور آقا با درجه داوری ملی یک و دو برای حضور در این دوره دعوت شده اند که طی دو روز (صبح ها کلاس تئوری) و (بعد از ظهرها کلاس عملی) که شامل کار با ویلچر و کار مکانیکی ۲ و ۳ نفره داوری در سالن است حاضر می شوند.

لازم به ذکر است این دوره داوری هر ساله یا دو سال یک بار در منطقه غرب آسیا برگزار می شود و با توجه به اینکه حضور در آن برای داوران ایرانی با هزینه زیادی همراه بود، خوشبختانه و تقریبا بعد از ۲ دهه و همزمان با حضور “نوربت کوچرا ” در ایران، با حمایت مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک این دوره در محل آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.

گفتنی است در پایان این دوره آموزشی، گواهی شرکت در دوره با امضاء “نوربت کوچرا” و مسعود اشرفی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک به شرکت کنندگان اعطاء خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز