علی دادگر:

مشکلات فشنگ مساله امروز و دیروز نیست/ برای رفع این مشکل نیازمند تلاش جمعی هستیم

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۴:۴۶
کد خبر: ۸۰۵۵۸۷
مشکلات فشنگ مساله امروز و دیروز نیست/ برای رفع این مشکل نیازمند تلاش جمعی هستیم
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: مشکلات تأمین فشنگ از گذشته وجود داشته اما به فدراسیون تیراندازی باز نمی‌گردد. بخشی از این مساله به خارج از بدنه فدراسیون و وزارت ورزش بازمی گردد و نیاز است برای اعتلای این رشته، همه دستگاه های مربوطه در جهت رفع آن گام بردارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی و در جمع خبرنگاران گفت: تیم ملی تفنگ و تپانچه اوایل اسفندماه عازم هند خواهند شد تا در رقابت های کسب سهمیه المپیک به میدان بروند.

وی افزود: جای امیدواری است که بتوانیم اولین سهمیه‌های المپیک در این مسابقات را کسب کنیم، البته کار سختی پیش رو داریم چرا که اغلب تیم‌های مطرح دنیا در این مسابقات حضور دارند اما با توجه به رکوردهای که در اردوهای کنونی می‌بینیم جای امیدواری وجود دارد.

رییس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: با وجود این که منابع مالی وجود دارد اما در تامین فشنگ و ورود آن به کشور دچار مشکل هستیم، این مساله موجب شده تیم ملی در این بخش دچار مشکل شود اما با همه این شرایط تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که حداقل را تامین کنیم ، مردم عزیز و ورزشکاران هم می‌دانند این مشکلات وجود دارد اما مربوط به فدراسیون تیراندازی نمی‌شود. تیراندازی با رشته‌های دیگر متفاوت است، ما سلاح و مهمات نیاز داریم اما سایر رشته‌ها از این مشکل رنج نمی‌برند.

وی در پاسخ به این سوال چرا که اردوی هانوفر و مسابقات کویت لغو شد، گفت: ما وقتی با بحران ارزی و مالی مواجه می شویم، مجبوریم اعزام‌ها را اولویت بندی کنیم. در مورد اردوی هانوفر شهر و زمان برگزاری آن عوض شده و احتمالاً این اردوها در شهر دیگری مانند دورتمند برگزار شود. در خصوص مسابقات کویت نیز باید بگویم اهمیت آن مسابقات برای ما به اندازه رقابت های هند نبود و ما با توجه به وضعیت مالی تصمیم گرفتیم این مسابقات را شرکت نکنیم. امیدوارم با تلاش ورزشکاران و همین اردوهای داخلی نقیصه‌ها برطرف شود تا ورزشکاران مشغله ذهنی نداشته باشند.

دادگر تاکید کرد: برای موفقیت تیرانددازی همه عوامل تأثیرگذار از جمله وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تا جایی که می‌تواند فدراسیون را همراهی می‌کنند، امروزهم برای اعزام به هند مشکلی نداریم. ما حداقل‌ها را تأمین کرده‌ایم تا تیراندازان بدون دغدغه به مسابقات اعزام شوند . در حال حاضر رکوردهای خوبی در تمرینات به ثبت رسیده و اگر در هند نیز همین رکوردها ثبت شود قطعاً سهمیه خواهیم گرفت. در گزارش مربیان نیز عملکرد بچه‌ها رضایت بخش است اما باید بدانیم صحنه مسابقات جهانی با اردوهای داخلی فرق دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز