از ورزشکاران حاضر یک تست آمادگی گرفته می‌شود؛

پراش: سه روز اردوی تیم ملی استقامت جهت انتخاب بازیکنان ملی‌پوش برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۶:۱۶
کد خبر: ۸۰۶۴۶۸
پراش: سه روز اردوی تیم ملی استقامت جهت انتخاب بازیکنان ملی‌پوش برگزار شد
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: از ورزشکاران حاضر یک تست آمادگی گرفته می‌شود تا آمادگی آن‌ها سنجینده شود و در نهایت کادرفنی بتواند دست به انتخاب بهترین‌ها بزند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود پراش سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در خصوص اردو ملی پوشان استقامت بیان کرد: سه روز اردو تیم ملی استقامت جهت انتخاب بازیکنان ملی پوش برگزار شد.

وی افزود: ورزشکارانی که به این اردو دعوت شدند منتخبین یک سال گذشته رقابت‌های مختلف بوده اند. از ورزشکاران حاضر یک تست آمادگی گرفته می‌شود تا آمادگی آن‌ها سنجینده شود و در نهایت کادرفنی بتواند دست به انتخاب بهترین‌ها بزند. اردو‌ها تا سه شنبه ادامه داشت و پس از تست‌های لازم در رده‌های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در بخش بانوان و آقایان، منتخبین توسط کادرفنی به اردویی که در مناطق گرمسیری در نظر داریم دعوت می‌شوند. اردو‌های پیش رو جهت آماده سازی ملی پوشان برای مسابقات قهرمانی آسیا که در اردیبشهت ماه است.

سرمربی تیم دوچرخه سواری در پایان اظهارداشت: امیدوارم در فرصتی که تا قهرمانی آسیا داریم کار منسجم و برنامه ریزی شده‌ای انجام دهیم.تلاش می‌کنیم تا پیش از رقابت‌های ازبکستان، بازیکنان را به چند رقابت اعزام کنیم تا ملی پوشان بتوانند آمادگی لازم را کسب کنند تا در قهرمانی آسیا مدال‌های خوش رنگی کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز