مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛

دوئل پروفسور و جادوگر/ پرسپولیس جدید در رشت رونمایی می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۰۵:۴۱:۲۸
کد خبر: ۸۰۶۷۱۷
دوئل پروفسور و جادوگر/ پرسپولیس جدید در رشت رونمایی می‌شود
امروز و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های عقب افتاده از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم‌های پرسپولیس و سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سپیدرودی‌ها در دور قبلی جام حذفی دربی گیلان را با ملوان بندرانزلی برگزار کردند و طی یک بازی جذاب و پر از حاشیه، حریف خود را در خانه خودش شکست داده و به مرحله بعد صعود کردند. پرسپولیس هم در مرحله قبل نود ارومیه را شکست داد و بی‌شک نبرد امروز علی کریمی با تیم محبوبش یکی از جذابیت‌های جام حذفی است و باعث گرم شدن بیشتر این رقابت‌ها خواهد شد.

در این دیدار پرسپولیس بعد از محروم بودن از دو پنجره نقل و انتقالاتی می‌تواند از چند بازیکن جدیدش استفاده کند و باید شاهد ترکیبی جدید از برانکو در این دیدار باشیم. در آن سوی میدان نیز علی کریمی هم با توجه به جذب چند بازیکن در جام حذفی بازیکنان جدیدی را در این دیدار به میدان خواهد فرستاد. البته برانکو با توجه به حضور علیرضا بیرانوند، احمد نورالهی و مهدی ترابی در تیم ملی فوتبال ایران که مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا امارات بازی کردند و سه شنبه  به تهران بازگشتند، به بیرانوند و ترابی استراحت داده و آنها در فهرست ۱۸ نفره قرار نگرفتند، اما نورالهی به احتمال زیاد در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت، او دیروز همپای سایر نفرات تمرین کرد.

اما سرخ‌پوشان پایتخت محروم و مصدوم دارند. محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری و حسین ماهینی مصدوم هستند و دیدار با سپیدرود را از دست داده‌اند. کمال کامیابی‌نیا نیز محروم است و مصاف با نماینده رشت را از دست داده است. بشار رسن نیز که باید گذرنامه جدید دریافت می‌کرد، قرار است امروز وارد ایران شود تا او هم نتواند سرخ‌پوشان را همراهی کند. سروش رفیعی، مهدی شیری، ماریو بودمیر، مهدی شریفی، محمد نادری و سعید کریمی بازیکنان جدید پرسپولیس هستند که باید دید برانکو امروز چند نفر از آنها را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد.

با اعلام کمیته داوران در این دیدار از سیستم کمک داور اضافی (داوران پشت دروازه) استفاده خواهد شد. برهمین اساس اسامی تیم داوری این دیدار به شرح زیر است:

داور: پیام حیدری کمک‌ها: علی میرزابیگی و مهدی عالیقدر، داور چهارم: محمدرضا منصوری داوران پشت دروازه: محمدرضا اکبریان، رضا کرمانشاهی

گفتنی است، این بازی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‌شود.

نظر شما