علیپور با سرخ‌پوشان قرارداد دارد؛

پیشنهاد اروپایی برای این ستاره پرسپولیس یک مانع دارد+عکس

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۰۴:۴۹:۲۵
کد خبر: ۸۰۶۷۳۰
پیشنهاد اروپایی برای این ستاره پرسپولیس یک مانع دارد+عکس
با باز شدن پنجره نقل‌ و انتقالات زمستانی، باشگاه‌های مختلف اروپایی به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنان برای رسیدن به موفقیت هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در پنجره نقل‌ و انتقالات زمستانی، باشگاه‌های مختلف اروپایی به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنان برای رسیدن به موفقیت هستند. علی علیپور، مهاجم ۲۳ ساله تیم پرسپولیس تهران که سابقه آقای گلی لیگ برتر را دارد و در تیم ملی فوتبال کشورمان نیز حضور داشته است، پس از درخشش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفته که شنیده می‌شود، یکی از آن‌ها تیمی از لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیاست به هر حال به نظر می‌رسد این پیشنهاد تابستان جدی‌تر شود.

البته علیپور که پیش از این از سوی کره‌ای ها نیز پیشنهاد داشت، درصدد است نیم فصل دوم را در پرسپولیس سپری کند اما اگر این بازیکن بخواهد لژیونر شود، با مانع بزرگی روبرو است. مهاجم شماره ۷۰ سرخپوشان یک سال و نیم دیگر (تا پایان لیگ نوزدهم) با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر تمایلی به لژیونر شدن داشته باشد، باید رضایت نامه خود را از مسئولان تیم بگیرد. البته این در حالی است که مسئولان باشگاه درباره این موضوع صحبتی نکردند و به نظر می‌رسد پیشنهاد اروپایی یک مانع دارد که باشگاه است و از طرف دیگر شاید نامه رسمی بابت این پیشنهاد به باشگاه نرسیده باشد.

پس از جدایی گادوین منشا از جمع تیم سرخ‌پوش پایتخت، درحال حاضر مهدی شریفی، علی علیپور، ماریو بودیمیر و مهدی ترابی مهاجمان برانکو هستند و اگر علیپور بخواهد از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شود، این تیم دچار مشکل خواهد شد.

گفتنی است، درنیم فصل نخست علیپور برای تیمش ۷ گل به ثمر رسانده و اکنون آقای گل سرخ‌پوشان محسوب می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز