علی شفیعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیروزی مقابل شهرداری ورامین دور از انتظار بود/ نبود ستاره‌ها باعث افت لیگ شده است

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۰۷:۳۹:۱۴
کد خبر: ۸۰۶۷۴۷
پیروزی مقابل شهرداری ورامین دور از انتظار بود/ نبود ستاره‌ها باعث افت لیگ شده است
بازیکن تیم والیبال سایپا گفت: لیگ امسال از نظر نبودن ستاره های تیم ملی کیفیت پایینی دارد، چون اکثر تیم ها در برخی از پست ها با کمبود بازیکن مواجه هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی شفیعی، بازیکن تیم والیبال سایپا، درباره پیروزی تیمش مقابل شهرداری ورامین در گفتگوبا خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشحالم که توانستیم نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم. شهرداری ورامین همانطور که از جایگاهش در جدول مشخص است، بهترین تیم در لیگ امسال به شمار می‌رود. خوشحالم که توانستیم طبق برنامه کادر فنی پیش برویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم. بازی روانی را انجام دادیم، نتیجه به دست آمده هم کمی دور از انتظار خودمان بود ولی خوشحالم که برنده زمین را ترک می کنیم.

وی در ورد وضعیت کلی لیگ گفت: لیگ امسال از نظر نبودن ستاره های تیم ملی کیفیت پایینی دارد، چون اکثر تیم ها در برخی از پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه هستند. اما از طرفی چون شرایط برای همه یکسان است رقابت تیم ها باهم خیلی نزدیک است و همین موضوع جذابیت مسابقات را بالا برده است.

شفیعی درباره وضعیت داوری نیز افزود: داوری‌ها تا حدی اشکال دارد. همانطور که گفتم چون رقابت تیم‌ها خیلی نزدیک به هم است بازی‌ها حساسیت بالایی دارند. حتی یک امتیاز هم مهم محسوب می‌شود. برای مثال در ست سوم داوری مشکل داشت ولی ترجیح دادیم اعتراضی نکنیم.

سرعتی‌زن تیم ملی درپایان درخصوص شانس قهرمانی سایپا بیان کرد: تیم امسال بالا و پایین زیاد داشت. ولی از همان روز نخست هدف‌مان پله پله پیش رفتن بود. در حال حاضر تمرکزمان حضور در پلی آف است و سپس حضور در بین چهار تیم و در نهایت برای قهرمانی می‌جنگیم.

نظر شما