شهناز یاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فوتسال بانوان هیجان زیادی دارد/ نامی‌نو می‌تواند فاتح لیگ برتر شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۴:۱۵:۲۵
کد خبر: ۸۰۶۹۱۱
فوتسال بانوان هیجان زیادی دارد/ نامی‌نو می‌تواند فاتح لیگ برتر شود
سرمربی تیم فوتسال نامی نو اصفهان گفت: امسال اولین سالی است که قانون برگزاری بازی پلی‌آف به فوتسال بانوان اضافه شده است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرحله پلی آف لیگ فوتسال بانوان امروزبا برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی هفته دو تیم نامی‌نو و مس کرمان به مصاف هم خواهند رفت.

شهناز یاری، سرمربی نامی نو اصفهان در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این دیدار عنوان کرد: امسال اولین سالی است که قانون برگزاری دیدار پلی آف به فوتسال بانوان اضافه شده است. خوشحالم که در این زمینه شاهد رشد فوتسال بانوان هستیم. قطعا برگزاری این نوع رقابت‌ها هیجان و جذابیت مسابقات و در مجموع لیگ را بالا می‌برد.

وی ادامه داد: در مرحله نخست با مس کرمان بازی داریم که به نظرم بازی دشواری برای هر دو تیم است. مس کرمان امسال یکی از بهترین تیم‌های لیگ بود، بازی‌های خوبی انجام داد و جایگاه خوبی در جدول رده بندی دارد.خوشبختانه ماهم تیم آماده و سرحالی داریم. از دیروز که در کرمان حاضر شدیم تمرینات‌مان را شروع کردیم. تلاش می‌کنیم در بازی رفت نتیجه دلخواه مان را کسب کنیم تا با خیال آسوده‌تری برای مسابقه برگشت آماده شویم.

یاری درپایان درخصوص شانس قهرمانی نامی نو گفت: صددرصد شانس قهرمانی داریم ولی شرایط بازی در پلی‌آف کمی متفاوت‌تر است. امیدوارم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم و در نهایت عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز