ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هنوز بازیکنان جدید با تیم هماهنگ نیستند/ سرخپوشان در خرید ترابی باهوشی کردند/ درباره قهرمانی پرسپولیس صحبتی نمی‌کنم!

۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۸:۰۱
کد خبر: ۸۰۷۱۲۵
هنوز بازیکنان جدید با تیم هماهنگ نیستند/ سرخپوشان در خرید ترابی باهوشی کردند/ درباره قهرمانی پرسپولیس صحبتی نمی‌کنم!
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:فعلا نمی‌توان درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس صحبتی کرد اما قرمزها شایستگی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناصر ابراهیمی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل سپیدرود در رقابت‌های جام حذفی در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: بازی‌های جام حذفی آسان نیست و از حساسیت‌های بسیاری برخوردار است. سپیدرود تیم خوبی بود و تا دقایق پایانی جنگید اما در نهایت سرخپوشان پیروز میدان شدند.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که پرسپولیس در دقایق پایانی به گل رسید به خاطر 50 روز تعطیلی لیگ است که تاثیر بسیاری می‌گذارد. هنوز نفرات جدید با تیم هماهنگ نیستند و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس هم به دلیل بازی های تیم ملی به جمع قرمزها اضافه نشدند و همه این ها دست به دست هم دادند تا پرسپولیس برای رسیدن به گل زحمات بسیاری بکشد. 

ابراهیمی با تاکید بر اینکه در بازی‌های حذفی حساسیت بازی‌ها بسیار بالا است، بیان کرد: در جام های گذشته تیم فوتبال داماش به عنوان تیم لیگ یک به فینال مسابقات برسد. بازی دیروز هر دو تیم لیگ برتری بودند و شرایط بسیار سختی برای پرسپولیس بود تا در این بازی حساس به برد برسد. 

وی یادآور شد: بازی پر برخورد و فیزیکی بود. تیم فوتبال پرسپولیس برای رسیدن به آن تیمی که همه انتظار دارند نیاز مبرمی به هماهنگی و انسجام بازیکنان دارد. هنوز بازیکنان جدید هماهنگ نیستند و بازی روز گذشته آنها چنگی به دل نزد. باید پرسپولیس را در هفته های دیگر تماشا کرد هنوز زوده درباره این تیم قضاوت کرد.

ابراهیمی در پایان، گفت: حضور ترابی تیم فوتبال پرسپولیس کمک بسیاری می کنند. وی با سرعت و تکنیک بالای خود می تواند به تیم پرسولیس بسیاری کند. این بازیکن در جام ملت‌های آسیا کمک بسیاری به تیم ملی کرد و عملکرد ترابی نشان می‌دهد که سرخپوشان خرید خوبی انجام داند. فعلا نمی‌توان درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس صحبتی کرد اما قرمزها شایستگی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز