محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جای خالی فرهنگ در فوتبال ایران احساس می‌شود/ نمی‌دانیم با اسطوره‌هایمان چگونه برخورد کنیم/ فدراسیون با مدیریت برای تیم ملی تصمیم درست بگیرد

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۵:۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۰۷۱۹۵
جای خالی فرهنگ در فوتبال ایران احساس می‌شود/ نمی‌دانیم با اسطوره‌هایمان چگونه برخورد کنیم/ فدراسیون با مدیریت برای تیم ملی تصمیم درست بگیرد
پیشکسوت فوتبال کشور گفت: هنوز یاد نگرفتیم در زمین بازی چگونه رفتار کنیم و با احساسات میلیون‌ها مردم بازی نکنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مهدوی، پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار پرسپولیس و سپیدرود در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: هر دو تیم بازی بسیار خوبی را برگزار کردند. به کادرفنی تیم فوتبال سپیدرود تبریک می‌گویم که با توجه به مشکلات مالی چنین تیم خوبی را برای نیم فصل دوم تشکیل دادند. علی کریمی به عنوان سرمربی این تیم با هزینه شخصی سپیدرود را سرپا نگه داشتند که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: سپیدرود بعد از تعطیلات بلند مدت توانست مقابل پرسپولیس بازی بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد. تیم پرسپولیس در هفته‌های آینده با حضور بازیکنان جدید و بازیکنان تیم ملی که به تیم اضافه می‌شوند بهتر هم خواهد شد.

مهدوی با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس توانست بازیکنان خوبی را در نقل و انتقالات جذب کند، بیان کرد: برانکو از مربیان با درایتی است که می‌تواند تیم را به آمادگی لازم برساند. خط دفاعی این تیم مشکلی ندارد و در بخش هافبک و مهاجم نیاز بیشتری به هماهنگی دارد. تیم فوتبال پرسپولیس از مربی بدنساز بسیار خوبی بهره می‌برد که این تیم می‌تواند با استفاده از بازیکنان قدرتی خود در  تورنمنت‌های مختلف به خوبی حاضر شود.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره میزان آمادگی آبی‌ها برای حضور موفق در رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: استقلال مقطعی با حضور شفر به رشد خوبی رسید اما در لیگ هجدهم با بدشانسی مواجه شد. نگرانی برای این تیم وجود ندارد زیرا آبی‌پوشان به روزهای خوب خود برخواهند گشت. 

وی با اشاره به اینکه جای خالی فرهنگ در فوتبال ایران احساس می‌شود، افزود: باید مدیریت خوبی در زمینه فوتبال شکل بگیرد تا بازیکنان فوتبال که الگو هستند به الگو خوبی در جامعه تبدیل شوند. باید از اسطوره‌های خود استفاده کنیم. چرا از مهدی مهدوی کیا در پایه‌ها استفاده نمی‌کنیم. پایه‌های هامبورگ با مدیریت مهدوی‌کیا اداره می‌شود اما پایه‌های کشورمان از نبود چنین سرمایه‌هایی غافل هستیم. 

بازیکن اسبق تیم ملی ایران گفت: در جام جهانی 1998 توانستیم توانایی‌های خود را به جهان نشان دهیم و همه بازیکنان تیم ملی لژیونر شدند آن زمان نه دلالی بود نه واسطه‌ای! هنوز یاد نگرفتیم در زمین بازی چگونه رفتار کنیم و با احساسات میلیون‌ها مردم بازی نکنیم. زمانی که علی دایی سرمربی تیم ملی ایران شد با یک باخت مقابل عربستان اخراج کردیم. با قلعه‌نویی زمانی که سرمربی تیم ملی ایران شد رفتارهای خوبی انجام ندادیم. امیدوارم فدراسیون بهترین تصمیم را بگیرد و بهترین مربی را برای تیم ملی کشورمان انتخاب کند. 

نظر شما