علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

زمانی، با مصاحبه‌های خود همیشه تیم را به حاشیه می‌برد/ اگر ادعای استقلالی بودن داریم باید برای پیشرفتش سکوت کنیم/ به موفقیت استقلال امیدوار هستم

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۸:۱۹
کد خبر: ۸۰۷۵۴۱
زمانی، با مصاحبه‌های خود همیشه تیم را به حاشیه می‌برد/ اگر ادعای استقلالی بودن داریم باید برای پیشرفتش سکوت کنیم/ به موفقیت استقلال امیدوار هستم
پیشکسوت استقلال گفت: به عنوان یک استقلالی می‌خواهم تیمم به آرامش برسد و حاشیه‌ها از این تیم فاصله بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال درباره صحبت‌های اخیر عضو سابق هیات مدیره استقلال در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: همیشه زمانی که تیم قرار است سروسامان بگیرد، آقای زمانی با مصاحبه‌های خود تیم را به حاشیه می‌کشاند. اوایل فصل هم مصاحبه‌های این فرد استقلال را با چالش‌های جدید مواجه کرد.

وی ادامه داد: وقتی آرامش از تیم گرفته شود بازیکنان و کادرفنی نمی‌توانند با تمرکز لازم در میدان مسابقات حاضر شوند. اکنون که هیات مدیره جدید کار خود را آغاز کرده است و استقلال هم به آرامش رسیده کاری نکنیم که مشکلات این تیم دو برابر شود. اکنون که آقای زمانی این حرف‌ها را می‌زند چرا زمانی که به عنوان عضو هیات مدیره فعالیت می‌کرد حرفی نزد؟!

اکبرپور با اشاره به اینکه اگر این فرد واقعا استقلالی است و دلش برای این تیم مردمی می‌سوزد چرا برای موفقیت استقلال سکوت نکرد و پایان فصل حرفی نزد، اضافه کرد: آبی‌پوشان برای آمادگی کامل در درجه اول نیاز به آرامش دارند و کادر فنی بدون مشغله فکری می‌توانند نکات ضعف تیم را برطرف کنند. متاسفانه هر وقت استقلال خواست پیشرفت کند این فرد با مصاحبه‌های مختلف در رسانه‌ها آبی‌ها را به حاشیه کشاند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون بدترین زمان برای صحبت کردن درباره این مسائل است، افزود: تیم اکنون برای مسابقات آماده می‌شود و اینگونه حرف زدن تیم را به حاشیه می‌برد. اگر دنبال شفافیت هستیم چرا همان زمان که عضو هیات مدیره بودیم حرفی نزدیم. به عنوان یک استقلالی می‌خواهم تیمم به آرامش برسد و حاشیه‌ها از این تیم فاصله بگیرد.

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت استقلال در نیم فصل دوم، بیان کرد: دو بازیکن خارجی به این تیم اضافه شوند می‌توانند آبی‌ها را کمک کنند. علی رغم گل‌هایی که در باشگاه‌هایشان به ثمر رساندند این امید است که به آبی‌پوشان کمک بسیاری کنند. بازیکنان یک تیم یا به دلیل مراحل بد بدنسازی یا بدشانسی مصدوم می‌شوند. تعداد بازیکنان مصدوم استقلال بسیار است البته نیمی از این مصدومیت را به بدشانسی استقلال هم می‌توان ربط داد.

اکبرپور در پایان گفت: همیشه به موفقیت استقلال امیدوار هستم و مطمئنم این تیم به شرایط خوبی می‌رسد. در نیم فصل دوم با حضور محسن کریمی و داریوش شجاعیان وضعیت استقلال بهتر می‌شود. هرگاه تیم‌های بزرگ در مسیر پیشرفت قرار گرفتند ما تیم ملی قدرتمندی داشتیم البته در صورتی که سرمربی تیم هم این بازیکنان را ببیند و به تیم ملی دعوت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز