پرویز برومند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دلسوزان واقعی استقلال با مصاحبه تیم را به حاشیه نمی‌برند/ هیات مدیره جدید با مشکلات این تیم آشنا هستند/ کادر فنی باید در نحوه بدنسازی بازیکنان تجدیدنظر کند

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۴:۴۱:۵۳
کد خبر: ۸۰۷۶۲۶
دلسوزان واقعی استقلال با مصاحبه تیم را به حاشیه نمی‌برند/ هیات مدیره جدید با مشکلات این تیم آشنا هستند/ کادر فنی باید در نحوه بدنسازی بازیکنان تجدیدنظر کند
دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی خوشحالم کسانی انتخاب شدند که در گذشته هم با سمت‌های مختلف در استقلال فعالیت می‌کردند و نسبت به مشکلات این تیم آشنا هستند و تجربه خوبی هم دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرویز برومند، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درباره صحبت‌های اخیر عضو سابق هیات مدیره استقلال در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: امیدوارم این اتفاقات دیگر پیش نیاید. کارنامه باشگاه و تیم مشخص است نیازی به اینگونه مصاحبه‌ها نیست. وقتی تیم به آرامش رسیده با این گونه مصاحبه‌ها فقط به تیم ضربه می‌زند.

وی ادامه داد: به عنوان پیشکسوت تیم می‌خواهم که افرادی به هر نحوی از سمت خود در باشگاه فاصله گرفتند دلسوز واقعی تیم باشند و به استقلال آرامش دهند نه اینکه با مصاحبه‌های خود تیم را به حاشیه بکشانند. امیدوارم هیات مدیره جدید استقلال از تجارب مدیران سابق خود استفاده کنند و عملکرد مناسبی به نمایش بگذارند.

برومند با تاکید بر اینکه هیات مدیره جدید قطعا به دنبال موفقیت استقلال هستند، افزود: خیلی خوشحالم کسانی انتخاب شدند که در گذشته هم با سمت‌های مختلف در باشگاه استقلال فعالیت می‌کردند و نسبت به مشکلات این تیم آشنا هستند و تجربه خوبی هم دارند.

پیشکسوت استقلال درپایان گفت: باید در حوزه بدنسازی بازیکنان کادرفنی استقلال یک تجدید نظری کنند. استقلال با حضور بازیکنان جدید خود به روزهای خوب باز خواهد گشت. آبی‌پوشان در شرایط بسیار خوبی قرار می‌گیرد و بازیکنان جدید هم به تیم کمک خواهند کرد. امیدوارم به نتایج دلخواه برسیم.

نظر شما