با محوریت تعامل حاکمیت، مردم و نخبگان در عرصه ورزش؛

دومین کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی در ورزش برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۳:۲۴:۱۸
کد خبر: ۸۰۷۶۴۳
دومین کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی در ورزش  برگزار می‌شود
دومین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی در حوزه ورزش با محوریت سیاستگذاری باز، تعامل حاکمیت، مردم و نخبگان در این حوزه برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی در دو حوزه سیاستگذاری در عمل و تئوری و ساختارهای سیاستگذاری به همت دانشگاه صنعتی شریف و پژوهشکده سیاستگذاری علم، فناوری و صنعت برگزار می شود که ورزش یکی از موضوعات این کنفرانس است.

مفهوم حکمرانی و سیاستگذاری باز در ورزش، ابعاد حکمرانی و سیاستگذاری در ورزش ایران، تعامل جامعه مدنی، بازار و حاکمیت در ورزش، تحلیل وضعیت حکمرانی در ساختار ورزش ایران، چارچوب حکمرانی و سیاستگذاری باز در ورزش ایران و ترسیم آینده ورزش ایران برمبنای رویکرد حکمرانی و سیاستگذاری باز از محورهای اصلی این کنفرانس است.

این کنفرانس با حضور نمایندگان سه بخش دولت، جامعه مدنی و بخش خصوصی روز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۱۳ در سالن مولانا مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

دکتر عبدالحمید احمدی، دکتر سید رضا صالحی امیری، دکتر محمدرضا داورزنی، مهندس محسن مهرعلیزاده، دکتر رحیم رمضانی نژاد، ژاله فرامرزیان، دکتر محمد مهدی رحمتی، کاوه صدقی، دکتر فریبا محمدیان، دکتر ابوالفضل فراهانی، دکتر ماندانا رسولی،دکتر حبیب هنری، دکتر شیدا مهنام، منوچهر زندی، دکتر محمد رحیمی، دکتر صادق ستاری، دکتر مهرزاد حمیدی، دکتر غلامرضا شعبانی بهار، حمیدرضا عارف، دکتر فرشید طهماسبی، دکتر لیلا صوفی زاده، دکتر رشید خدابخش، دکتر افشین ملایی،دکتر امیر صدیقی، دکتر رضا شجیع و مصطفی محمدی رئوف اعضای کمیته ورزش و سخنرانان این کنفرانس ملی هستند.

ساختار مطلوب در مدیریت ورزش همگانی، حکمرانی و نهضت المپیک، دموکراسی و انتخابات فدراسیون های ورزشی، تجلی حکمرانی مطلوب، چالش های سیاستگذاری ورزش ایران، همسوسازی ساختار و فرایند توسعه ورزش همگانی با ورزش حرفه ای، راهبردهای تحقق حکمرانی مطلوب در بخش ورزش، حکمرانی خوب در ورزش با تاکید بر تبیین نقش بخش خصوصی، حکمرانی مطلوب در پی ریزی ورزش کشور، حکمرانی مطلوب در ورزش، اهمیت کارآفرینی اجتماعی در حوزه ورزش، سواد حرکتی ابزاری برای توسعه سواد سیاسی، مفهوم حکمرانی و سیاستگذاری باز در ورزش، واکاوی استقرار حاکمیت خوب در ورزش کشور، طرح تحول مدیریت و ساختار فدراسیون جهانی فوتبال و راهبردهای توسعه ورزش ایران به زبان ساده موضوعات سخنرانی این کنفرانس در حوزه ورزش هستند.

شایان ذکر است، ورزش، اشتغال و کارآفرینی، انرژی، آب و کشاورزی، آموزش عالی، آموزش و پرورش، توسعه منطقه ای پایدار، جمعیت و مهاجرت، رسانه و فاوا، رفاه و تامین اجتماعی، بهداشت و سلامت، صنعت و بازرگانیف علم و فناوری، فرهنگ، محیط زیست، مبانی اسلامی سیاستگذاری، نظام پولی و بانکی، مدیریت و حکمرانی شهری در حوزه سیاستگذاری در عمل و نظام اداری، پارلمان و نهاد قانونگذاری، ساختارهای تنظیم گری و شفافیت در پاسخگویی در حوزه تئوری و ساختارهای سیاستگذاری محورهای این کنفرانس ملی را تشکیل می دهند. دومین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی روزهای 13 و 14 بهمن ماه ۱۳۹۷ در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز