محمد ناظم الشریعه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی فوتسال در حال پوست‌اندازی است/ با یکسری محدودیت‌ها روبرو هستیم/ نیاز بازیکن‌های امروز ما رسیدن به بلوغ تاکتیکی است

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۵:۵۱:۲۹
کد خبر: ۸۰۷۷۱۹
تیم ملی فوتسال در حال پوست‌اندازی است/ با یکسری محدودیت‌ها روبرو هستیم/ نیاز بازیکن‌های امروز ما رسیدن به بلوغ تاکتیکی است
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است وقتی در یک تیم جوانگرایی انجام می‌شود، باید زمینه‌های لازم برای کسب آمادگی این بازیکن‌ها نیز فراهم شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتسال برای برگزاری دو دیدار دوستانه برابر صربستان بامداد امروز عازم بلگراد شد. محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی، درباره برگزاری این دو بازی دوستانه در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی همیشه بر حسب نیازها صورت می‌گیرد ولی باید قبول کنیم به علت شرایط نامناسب اقتصادی یکسری محدودیت‌ها نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: صربستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی شرایط مناسبی دارد. نیاز بازیکن‌های امروز ما رسیدن به بلوغ تاکتیکی است. به نظرم تیم صربستان تیم خوبی است. از همین رو بازی با این تیم می‌تواند برای تیم ملی کشورمان مفید باشد.

ناظم الشریعه اضافه کرد: هدف از برگزاری این بازی‌ها آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات پیش رو است. تیم ملی در حال حاضربه نوعی در حال پوست اندازی است. بنابراین وقتی در یک تیم جوانگرایی انجام می‌شود، باید زمینه‌های لازم برای کسب آمادگی این بازیکن‌ها نیز فراهم شود.

سرمربی تیم ملی گفت: حضور موفق در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا که مهرماه سال آینده برگزار می‌شود هدف اصلی تیم ملی است. پس از آن هم جام ملت‌های آسیا و جام جهانی را در پیش داریم. امیدوارم در این زمان باقی مانده بتوانیم تیم را به آمادگی لازم برسانیم.

نظر شما