دکتر مسعود سلطانی‌فر:

کارنامه چهل ساله ورزش ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درخشان است/ ایجاد رضایتمندی و تأمین نیازهای مردم و کاهش مشکلات معیشتی از برنامه‌های روزمره نظام و دولتمردان به شمار می‌رود

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۰:۱۴
کد خبر: ۸۰۷۷۷۹
کارنامه چهل ساله ورزش ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درخشان است/ ایجاد رضایتمندی و تأمین نیازهای مردم و کاهش مشکلات معیشتی از برنامه‌های روزمره نظام و دولتمردان به شمار می‌رود
وزیر ورزش و جوانان در جشن پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی و نشست صمیمی با هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد شهرستار شهرضا، کارنامه ورزش ایران در طی چهل سال گذشته را درخشان توصیف کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر عصر امروز در جشن پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی و نشست صمیمی با هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد شهرستار شهرضا با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: خیلی از دشمنان قسم خورده نظام قصد داشتند با تهدید و تحریم و ایجاد نارضایتی بین مردم نگذارند چهل سالگی انقلاب اسلامی را ببینیم که ملت قهرمان ایران نقشه آنها را نقش بر آب کرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ملت قهرمان ایران نشان داد همانطور که در ٤٠ سال گذشته در صحنه های دفاع از حریم نظام با عزت و سربلندی توانسته اند برگ های زرینی را در تاریخ این کشور رقم بزنند این بار هم با توطئه های دشمنان مقابله کردند و اگرچه مردم فشار اقتصادی دا تحمل می کنند اما نشان دادند پای نظام و حاکیت ملی و تمامیت ارضی با عزت و افتخار ایستادند و از دستاوردهای که به برکت خون شهدا بدست آمده ،محافظت می کنند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: دولت و نظام از مقام معظم رهبری گرفته تا بقیه قوا تمام تلاششان این است که بتوانند موجبات رصایتمندی مردم را فراهم کنند و این رضایتمندی بدست نمی آید مگر آنکه دستاوردهایی داشته و مطالبات آنها را محقق کنیم و شرایطی به وجود آوریم که روز به روز زندگی مردم راحت تر شود.

دکتر سلطانی فر با اشاره به تحریم هایی که زندگی سختی را برای مردم ایجاد کرده خاطرنشان ساخت: تفاوت تحریم های اکنون کشور عهدشکن با 6 سال پیش آن است که اکنون برخلاف آن موقع کشورهای مهم اروپایی پشت سر ایران هستند ‌و با تحریم ها موافق نبوده و فقط کشورهای عربستان و امارات و رژیم صهیونیستی آمریکا را حمایت می کنند.

وزیر ورزش و جوانان ایجاد رضایتمندی و تأمین نیازهای مردم و کاهش مشکلات معیشتی را از برنامه های روزمره نظام و دولتمردان دانست و تصریح کرد: خیلی دور نیست که از فشار تحریم ها کاسته شود و ما به شرایط متعادلی از تامین نیازهای اصلی مردم می رسیم.

سلطانی فر گفت: روزهای سخت این تحریم به پایان رسیده و آثار و نشانه های سست شدن حرکت های تحریمی مشاهده می شود ‌خیلی دور نیست که خود تحریم کنندگان این شرایط تحریم را بردارند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: کارنامه ورزش ایران در 40 سال گذشته درخشان است و در حالی که تعداد پروژه های ورزشی قبل از انقلاب کمتر از یک هزار پروژه بود اکنون به 8700 پروژه متعلق به وزارت ورزش و جوانان رسیده و در کنار مکان های ورزشی دیگر دستگاه ها به 15000 می رسد که بیانگر رشد ۱۴ برابری است.

دکتر سلطانی فر با بیان اینکه در روستا ها به دنبال ایجاد خانه ورزش روستایی و زمین چمن مصنوعی هستیم چهل سال پیش به دنبال آب و برق و مدرسه و تامین بهداشت بودیم.

وزیر ورزش سرانه فضاهای ورزشی استان اصفهان را در مجموع کلیه دستگاه ها خوب توصیف کرد و از افتتاح 10 خانه ورزش روستایی در شهرستان شهرضا خبر داد و اظهار داشت: سال آینده هم خانه ورزش روستایی در این شهرستان به 20 خواهد رسید.

دکتر سلطانی فر در پایان سرعت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرضا را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: ورزشگاه قدس و‌ دیگر پروژه ها مثل خانه جوان در اولویت تکمیل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز