با حضور ۴۵ بازیکن و در غیاب سرمربی صورت گرفت؛

آغاز اردوی تیم المپیک یمن در مکلا

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۵:۵۵
کد خبر: ۸۰۸۴۳۰
آغاز اردوی تیم المپیک یمن در مکلا
اردوی آماده سازی تیم فوتبال امید یمن که یکی از حریفان ایران در مرحله مقدماتی المپیک 2020 محسوب می‌شود با حضور 45 بازیکن در جنوب این کشور آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال امید یمن در کنار ترکمنستان و عراق حریفان ایران در مرحله مقدماتی بازی های المپیک 2020 محسوب می شوند.

برخلاف کلیه تیم های حاضر در این مرحله یمنی ها به تازگی اردوی آماده سازی خود را با حضور 45 بازیکن و به منظور انتخاب نفرات نهایی آغاز کرده اند و هنوز بازی تدارکاتی را در برنامه خود قرار نداده اند.

بر این اساس با وجود انتخاب سامی نعاش، بازیکن سابق تیم ملی یمن به عنوان سرمربی تیم امید این کشور، تمرینات بدون حضور سرمربی آغاز شده و انتظار می رود نعاش به زودی خودش را به شهر مکلا در جنوب یمن برساند. در حال حاضر خالد بریک دستیار اول سرمربی هدایت تمرینات یمن را برعهده دارد.

مسابقات لیگ فوتبال یمن تعطیل است و 45 بازیکن منتخب از لیگ های محلی و منطقه ای در این اردو حضور دارند که نفرات برگزیده برای حضور در اردوی مرحله دوم انتخاب خواهند شد.

اردوی مرحله دوم تیم امید یمن احتمالا به میزبانی کشور عربستان برگزار خواهد شد و در اینصورت یمنی ها پیش از حضور در تهران تنها در اردوی عربستان بازی های تدارکاتی پیش روی خود خواهند داشت.

گفتنی است، مسابقات مقدماتی المپیک 2020 در گروه سوم قاره آسیا به میزبانی تهران از 2 الی 6 فروردین برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز