ستار همدانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال هرهفته یک فینال در پیش دارد/ بازیکنان جدید می‌توانند کمک حال شِفر باشند/ نورافکن نباید برای ترانسفر شدن عجله می‌کرد

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۵:۳۱:۲۸
کد خبر: ۸۰۸۶۹۹
استقلال هرهفته یک فینال در پیش دارد/ بازیکنان جدید می‌توانند کمک حال شِفر باشند/ نورافکن نباید برای ترانسفر شدن عجله می‌کرد
بازیکن اسبق استقلال معتقد است بازیکنانی که در نیم فصل با نظر شفر جذب شدند با مطالعه دقیق به تیم آمده‌اند و در نیم فصل دوم می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال، پیرامون آخرین وضعیت استقلال و آغاز نیم فصل دوم به خبرنگار برنا گفت: با توجه به زمانی که لیگ به‌ دلیل حضور تیم ملی در جام ملت‌ها تعطیل بود، بهترین زمان برای استقلال بود که نقاط ضعفش را در نیم فصل نخست ترمیم کند و هم اینکه تیم به وضعیت مناسبی برسد.

وی افزود: بنده اطمینان دارم بازیکنانی که در نیم فصل با نظر شفر جذب شدند با مطالعه دقیق به تیم آمدند و مطمئن هستم در نیم فصل دوم استقلال می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند.

همدانی تصریح کرد: در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ مانند جام حذفی است و بنده می‌خواهم از این جمله معروف استفاده کنم که در این رقابت‌ها هر هفته استقلال یک فینال دارد و اگر می‌خواهد در این جام در کورس قهرمانی باشد و به این مهم برسد باید به بازی‌ها با این دید نگاه کند.

مربی اسبق استقلال در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از خریدهای جدید این تیم چیست؟ اظهار داشت: البته امید نورافکن به نظرم در ترانسفر عجله کرد و متاسفانه باشگاه در آن زمان به او مشورت خوبی نداد. به هرحال نورافکن بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند به تیم کمک شایانی کند. درباره دو بازیکن خارجی نیز بی‌تردید طی 2-3 بازی آینده آنها محک خواهند خورد و فکر می‌کنم زود است بخواهیم درباره کیفیت آنها صحبت کنیم.

همدانی در بخش دیگر از صحبت‌هایش با مثبت خواندن اضافه شدن داوران پشت دروازه و استفاده از کمک داور ویدیویی گفت: داوران ما اکثرا افراد تحصیلکرده‌ای هستند که به اعتقاد من حقوق آنها باید افزایش پیدا کند، ضمن اینکه اضافه شدن داوران و استفاده از تکنولوژی داور ویدیویی می‌تواند کمک شایانی به داوری کشورمان کند.

بخش پایانی صحبت‌های هافبک اسبق استقلال درباره بازی آبی‌پوشان با پیکان بود، وی در این‌باره گفت: مهم است در نیم فصل دوم استقلال لیگ را با قدرت شروع کند و فکر می‌کنم پیکان با حضور فرکی جان تازه‌ای گرفته و بی‌تردید شاهد یک بازی جذاب و زیبا خواهیم بود و امیدوارم استقلال بتواند با پیروزی مقابل پیکان گام نخست را محکم بردارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز