محمد دامادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورزش بعد از انقلاب یک جهش فوق‌العاده داشته است/ ما در گذشته برق نداشتیم، چه برسد به سالن ورزشی!

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۶:۰۱:۳۹
کد خبر: ۸۰۸۷۳۸
ورزش بعد از انقلاب یک جهش فوق‌العاده داشته است/ ما در گذشته برق نداشتیم، چه برسد به سالن ورزشی!
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش ورزش بانوان ما رشد چشمگیری داشتیم، بانوان ایرانی با حفظ شئونات اسلامی در معتبرترین تورنمنت‌ های بین‌ المللی می‌ درخشند و برای کشور افتخار آفرینی می‌کنند که این بسیار ارزشمند است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد دامادی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، پیرامون رشد ورزش در چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی به خبرنگار برنا گفت: ورزش بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی یک جهش فوق‌العاده داشت و به هیچ عنوان قابل مقایسه با دوران قبل از آن نیست.

وی افزود: اگر به لحاظ آماری بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم می‌بینیم در ورزش قهرمانی رشد چشمگیری در کسب مدال‌های مختلف در میادین مطرح جهانی داشتیم، در بسیاری از رشته‌های تیمی قدرت نخست آسیا هستیم به‌طور مثال در فوتبال ما تیم نخست آسیا هستیم. البته درست است در مسابقات جام ملت‌ها قهرمان نشدیم اما در رنکینگ فیفا چندین سال است در رتبه نخست قرار داریم ضمن اینکه در رشته‌های دیگر مانند والیبال یک قدرت جهانی به شمار می‌رویم.

بخش دیگری از صحبت‌های عضو فراکسیون ورزش مجلس پیرامون بحث زیرساختی در ورزش بود؛ وی در این‌باره اظهار داشت: بنده خاطرم هست در همین حوزه انتخابیه که حضور دارم آب و برق نداشتیم، چه برسد به سالن ورزشی. خوشبختانه حالا چندین سالن سرپوشیده ورزشی داریم. در مازندران کشتی حرف اول را می‌زند و ساری فقط یک سالن کشتی داشت. حالا چندین سالن کشتی در شهر فعالیت می‌کند که بسیاری از جوانان و آینده‌سازان این رشته در آن تمرین می‌کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بخش ورزش بانوان ما رشد چشمگیری داشتیم. بانوان ایرانی با حفظ شئونات اسلامی در معتبرترین تورنمنت‌های بین‌المللی می‌درخشند و برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند که این بسیار ارزشمند است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز